Stale_H Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Hei, Lurer på om noen har dette bremsekittet på sin e30, lurer bare på hvordan innpress på felgene man må ha for at de skal gå på, eller om de i det heletatt går inni 17" felger!
boost Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 skal gå på 17" .. kompenserer ikkje bremse skivene litt av orginal innpresset da? sånn at det ikkje skal bli so store forsjellen. ekje sikker men..
Remito Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 Skivene blir nok ikke det største problemet. De store caliperne blir nok det største. Lurer på dette settet jeg også...
Stale_H Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 Jeg har 8,5x17 brock hjul fram på min, usikker på innpress, men måtte slipe av org calipterene 5mm for å slippe spacere, må vel ha spacere igjen for å bruke k-sport kitet, lite intrisert i å slipe i de værsting calipterne!
Stale_H Skrevet Desember 25, 2007 Forfatter Skrevet Desember 25, 2007 7900 et eller annet tror jeg! kampanje!
tuned Skrevet Desember 25, 2007 Skrevet Desember 25, 2007 hør med morgan på gs-bildeler(bud), dette vet han sikkert om går eller ikke. jeg tror det bør gå bra. vist dem selger 330kit til 8 lapper nå, så løp og kjøp! det er billig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå