Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
M3 GT har den dååårligste farge kombinasjonen ever, den røde var 100 ganger bedre. Alt slår ugras grønn både innvendig og utvendig :lol:

Ingen som har spurt om din mening.

Hvis du leser det første innlegget så har han vell spurt om en mening, og jeg svarte. M3 GT er en tøff bil som jeg kunne tenkt meg å eie hadde det ikke vært for att den hadde den tristeste fargen ever. Derfor så ville jeg foretrukket en vanlig M3 med GT plastikk. Da hadde heller ikke orginal fantastene hatt noe å klage over.

Nå har jeg jo faktisk 2 stk M3 i garasjen en e30 og en e36.

Skrevet

Beklager litt OT, men jeg har et BMW blad som omhandler M3 GT2.

Skal se om jeg klarer å få scannet noe av det på nyåret, og legge det inn her. M3 GT2 er en sinnsykt RÅ bil synes jeg. Den har som tidligere nevnt i tråden 3,2l motor og alle bilene er Imola røde. Denne bilen ble forøvrig laget som et slags jubeleums-utgave i forbindelse på avslutning av produksjon av E36 M3.Så alle M3 GT2 er 99-modeller, Det sies også at disse GT2´ene er utstyrt med de beste motorene og girkassene som ble produsert. Dvs de motorene som hadde de beste målingene/klaringer osv, ble satt til side under produksjon av "vanlig" 3,2L M3 og disse ble da altså benyttet når de skulle lage jubeleumsutgaven M3 GT2. Forøvrig så har ikke M3 GT2 justerbar frontspoiler som som M3 GT hadde. En sånn M3 GT2 står HØYT på ønskelista mi i alle fall. Men er nok ikke lette å oppdrive, jeg har kikket litt rundt i 4-5år og har sett et par til salgs med rattet på rett side :shock:

Men få tak i rett person i Tyskland, så kan nok en sånn bil fremdrives :wink:

Skrevet
M3 GT har den dååårligste farge kombinasjonen ever, den røde var 100 ganger bedre. Alt slår ugras grønn både innvendig og utvendig :lol:

Ingen som har spurt om din mening.

Hvis du leser det første innlegget så har han vell spurt om en mening, og jeg svarte. M3 GT er en tøff bil som jeg kunne tenkt meg å eie hadde det ikke vært for att den hadde den tristeste fargen ever. Derfor så ville jeg foretrukket en vanlig M3 med GT plastikk. Da hadde heller ikke orginal fantastene hatt noe å klage over.

Nå har jeg jo faktisk 2 stk M3 i garasjen en e30 og en e36.

Beklager ! Så ikke trådstarten

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...