Thomaz Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Broder`n skal muligens selge en 525 91 mod med nyoverhalt motor.. Knall bil.. Tror han skal ha 40-50000 for den.. Anbefaler 525 fremfor 520 da den går utrolig mye bedre.. Vis du søker på bimjohans1 på nettby ligger det bilder av den der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
t0rerik Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 ser jo bra ut, men bilder kan lyve MYE... I tillegg til alt det andre som er nevnt er det viktig å sjekke om dekkene er ujevnt slitt. Om de er slitt mer innerst enn ytterst tyder det på feil i hjuloppheng osv. For å danne seg en formening om hvordan km-standen stemmer er det greit å se nøye på interiør. Om ratt, girkule, førersete er utslitt på en bil som f.eks har gått 150k er det noe muffens. Om bilen er løs i giringen (alle BMW'er skal være faste og fine der;) ) tyder det på at den er hardt kjørt! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Bilen jeg referer til har forøvrig gått over 300k.. Men er i bra stand.. Motor sviver rundt som ei klokke.. Eneste som er at det er LITT ulyd i bakstillinga ved litt brå handlinger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wild Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2008 fører sete var jo utslitt.. Men vet ikke om jeg kanskje skal få pappa med å se på den til uka.. den bilen som du nevnte Thomaz var jo grei, men syntes den var kjørt en smule langt enn hva jeg hadde tenkt meg hvis du skjønner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Skjønner hva du mener.. Men ser ikke no grunn til at det skal ha no å si når motor er overhalt å slitedeler har blitt byttet ut.. Er jo motor og sånn som blir slitt ved høy km.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå