Dr_S Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Og du eier 1 bil,og jeg så ikke deg på treff heller.Hvis du har store problemer med å skjønne at folk ikke gidder å ha en bil registrert et helt år,og bruke opp ca 10tusen kr for å ha skilt på den,for kun og kjøre med den eks 3 dager i året,så er det ikke de som ikke har skilt det er noe galt med,det er deg. 3 grunner finns det da. 1:du har ufattelig mye penger. 2:du er ekstremt vrang. 3:sirkulasjonen i toppetasjen er fraværende. Skal si.. Forstår godt spørsmålet til Dr_S jeg. I stedet for å grine over at man ikke får kjørt med prøveskilt kunne han (hvis det er pengene som er problemet) for eksempel kvitta seg med en eller flere biler, og brukt pengene på skilter og forsikring på en av de andre i stedet. Menmen, det er godt det finnes noen skrotnisser.. Bingo! I rest my case.
336mik Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Dr_S,jeg har 3 biler. Bil nr.1:e34 525ix touring=bruks/hverdagsbil. Bil nr.2:e28 524td=denne venter kun på at jeg skal få tid til å hugge den. Bil nr.3:e30 336=dette er en prosjektbil,som jeg vil kunne bruke MED prøveskilter for å kunne ha igjen mest mulig penger å bruke på oppgraderinger/reprasjoner på den.Denne bilen vil jeg nok maks bruke 10 dager i året.Denne er kun til banebruk,og derfor ser jeg ingen vits i å smelle av 10 laken kun for å bruke den på bane.Skal også sies at makan til ubehagelig bil å kun transportere seg selv i skal man lete lenge etter.
336mik Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Forøvrig,så gikk treffet helt greit,selv om det var sinnsykt glatt. Var glatt nok til at e34`n dro 230km/h i hjulspinn på rettstrekka. Og etter hva jeg observerte,så var det bmw som var raskest rundt bana.
336mik Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Skrevet Januar 6, 2008 Fant noen bilder på bilforumet: Nederst på siden. http://www.bilforumet.no/medlemmers-egn ... ost2098938 Og noen til nedpå sida her. http://www.bilforumet.no/medlemmers-egn ... ost2098911
Chris_325iM Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Knall treff på våler i helgen 336mik - du som kjørte 525ix? var god fart på den ihvertfall
336mik Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 525Ix var nok jeg som styrte ja. Etter hva jeg kunne oppfatte denne dagen var det kun 1 bil som var raskere,og det var en 325ix touring. Nå står isbane-sesongen for tur,og ix`n skal nok få kjørt seg mer.
simen e30 Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 hehe.. rare folk kimer`n.. skilt har dem... Men ikke råd til å kjøre på bane;) kan det sikkert ikke heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå