maurtin Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 ubrukte, kjøpt i utlandet. Hadde slike på gamlebilen og så like fine ut etter 1 års kjøring. som der ser har jeg tatt ut nøkkelringen, men hettene er ubrukte. Noen interesange bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Fikk disse altså sitte på bilen din i et helt år, uten å bli "lånt"? Må være ny rekord, eller er det sånne som du trenger nøkkel for å få av? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 hehe, neida. Vanlige hetter, ingen som tørr å ta dem av min bil vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Hva anser du som interressante bud da? 50lapp ink frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Hundrings? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 100,- notert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 26, 2007 ser de koster 300,- på schmiedmann. Går til høyeste bud innen imårgen (27. des) klokken 18.00. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2007 4 timer igjen! høyeste bud er kr 100 pluss frakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Martin-D Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 150! edit: urk.. bommet litt på datoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 hey. Lynet slo ut internetten. Tar kontakt når jeg får den tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Har nøyaktig samme settet liggende selv faktisk De ser veldig bra ut de ventilhettene hvis noen lurer. Fikk de i reisegave fra bror min. Fulgte med en veldig fin nøkkelring lakkert i sølv med blå/hvit/sort bmw logo i midten, og en del chrome på også, men det selger jo ikke trådstarter. Bare vitner til at kvaliteten på ventilhettene ser bra ut jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Tips mot klåfingrete unger: Bruk ei tang for å holde igjen ventilen, og en fastnøkkel for å teite ventilhettene litt forsiktig til, nok til at ikke små fingre klarer uten verktøy å skru de av. Men vær forsiktig med tanga så ikke ventilen blir helt herpa, for da er det jo ikke noen vits med pene ventilhetter i endene på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Hadde passa bra på M3`en min de her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå