dunderdo Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 har et interiør som skulle hvert fraktet fra ålesund til trondheim... noen som tar på seg jobben... betaler bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn 320 Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 Viss du uansett betalar bra kan du jo høyre med Tollpost, Nor-Cargo e.l....trur ikkje det er så svinedyrt der heller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 jeg jobber med godstog da men hjelper lite.. men tollpost tar vel sikkert ikke så alt for mye.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 jeg jobber med godstog da men hjelper lite..men tollpost tar vel sikkert ikke så alt for mye.. Er du lokomotivfører? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Desember 26, 2007 Share Skrevet Desember 26, 2007 n er ikke det.. men jobber med tog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Det som oftest er et problem, er at store firmaer som Norcargo, tollpost ol. ikke vil sende gods for privatpersoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Jeg har brukt Emdal Transport endel ganger til å frakte div. felger o.l fra Trondheim til Ålesund. De har flere biler som går denne ruten daglig. Sjekk www.emdal.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Både Norcargo og tollpost sender,selv om du er privatperson. Mye av grunnen til at de nekter, er at folk ikke kan å pakke selv. Har ihverfall aldrig hatt problemer med sende fra terminal til terminal så lenge godset er godt pakka og sikra på en palle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå