smokey Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 har fått tilbud om komplett turbokit til bilen min, og må si det frister litt, men jeg liker at alt er i orden med papirene. hvordan er det å få godkjent bilen ombygd til turbo? vet at for biler eldre enn 94 som er førstegangsregga i norge før denne datoen, så betaler man ikke for økt effekt, men hjelper lite om man ikke får det godkjent.
andybooy Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 hehhe, de skal jo gå fint, så lenge du ikke lader noe trykk når du gokjenner den;) men må vell først søke om å få låv, og de jør jo ikke noe om du monterer åsså søker;) hehehe:p men du kan jo bare ha 10% økning uten å skifte bremser eller hva de er da;) alså, uten at bremser skal testes og slikt.
Frode D Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Jeg har fått høre at om man skal få det godkjent må man søke FØR man begynner på noe som helst og så må man ha jevnlig kontakt med biltilsynet for å holde de oppdatert og vise hva du gjør. Dette skal visst være eneste måten å få ting godkjent på nå. Lever inn en god skriftlig søknad du, så ser du hva de sier og tar det derifra Det verste som skjer er at du ikke får godkjent søknaden og da lar du bare være eller leverer inn en bedre søknad..
andybooy Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 flere som har fått gokjent det med og ta bilder av hva de har gjort bare;) så jør jo ikke noe om man monterer, desuten er de jo bare å SI man har jort slik å slik ETTER man snakka me de. det de ikke vet har de ikke vont av;)
Gjest Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 flere som har fått gokjent det med og ta bilder av hva de har gjort bare;) Gi noen eksempler på dette.
andybooy Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 går da ikke husker slikt, men er no et par her inne som har gjort det;) og en kompiss gjore de da han bygde om en e30 me turbo og noe slikt, må jo selfølgeli søke først, men da sa de at de var nok om han dokumenterte me bilder og slikt, spørs jo litt hva man skal gjøre også da;) og om man treffer på noen greie på BT, her til oss er de meget medhjelpelig til og gokjenne trimma biler og slikt, sier det er bedre og ha alt gokjent så vi ikke blir falige i trafikken me hjemme mekk;)
Ron Skrevet Desember 26, 2007 Skrevet Desember 26, 2007 Biler nyere en 93 er vanskelig,med mindre du kjøper Mosselman-kit eller noe i den duren. Da får du med godkjennings papirer,der ligger det en "åndingstest". En på forumet hær har prøvd å få en 93 is godkjent med turbo. Stoppa i dette papiret. E30 går jo noen ganger gjennom,men da med latterlig lite HK godkjent. 192 som ett eksempel. Så det er mye basert på årsmod om du får det godkjent eller ikke.
smokey Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 ser ut som om jeg bare går for en større motor. virker som om det er betraktlig lettere. men takker for svar folkens
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå