ReBell Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Kjørte en tur i dag og plutselig kom det en ulyd, men aner ikke hva det kan være. -For at lyden skal komme må bilen kjøre/rygge, og den blir lysere ved høyere hastighet. Ved rolig fart, så høres det ut som at det er en due (fugl) som sier "rrrrrrrrrrrrrrrrrrr", eller som en "skurre-R" og ved høy fart høres det ut som en pipelyd... -Høres ut som at det kommer bakfra, høyre side. -Lyden kommer tydligere når jeg svinger til venstre.(ikke hjullager) BMW verkstedet ante ikke hva det kunne være... Men skal dit i morgen tidlig så skal de se på det. noen forslag?
Friksen Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 har du bra handbrekk? hehe høres ut som det kan vere en fjær inni bremseskiva di som har løsnet.. maybe... Og er heller ikke uvanlig me stein mellom skive og br skjold men det hyler som regel så den er jo grei.. hjul lager er ikke alltid like lett å finne ut av når di er på vei til å ryke..men kan bruke stettoskop å høre i verste fall
ReBell Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Skrevet Desember 27, 2007 Vel, bruker håndbrekket relativt sjelden hehe. synes bare at det høres ut som en dyr ulyd.
Haug530D Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 sikkert småstein, er sånn på min og av og til, spesielt hvis jeg kjører over ett område hvor de har strødd mye med sand, bruker å forsvinne hvis jeg kjører litt fort over fartsdumper og det er også verre ved sving til venstre hos meg også.
ReBell Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 Hvis det er noe interesse kan jeg til opplysning si at det var et hjullager som var gåent, dog til alles forskrekkelse (også de på BMW service). Ingen har hørt den lyden når et hjullager er gåent. BTW jeg skrev en tråd tidligere om automatkassa på BMW'n. Tok en diagnose og nullstillte den. Så ble alt så meget bedre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå