Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har akkurat fått mitt tåkelykt-ettermonteringssett til min E36. Men tingen er at det er masse kabler, hva skal hvor? :P Er det noen som har en bruksanvisning eller en lur link til noe? Hadde vært til stooor hjelp!

På forhånd takk!

Skrevet

Sender deg koblingsskjema på mail nå jeg :)

EDIT: Kunne tydeligvis ikke bruke knappen under pga. fikk ikke opp adressen din så du må sende meg mailadressen din på pm til meg så skal jeg sende deg koblingsskjema :)

Skrevet
Jeg kjøpte også en girkule derfra, med lys. Noen som har noen forslag hvor jeg burde koble til strøm fra? :)

Kjøpte du med ledningsnett til girkula? Da kobler du den isåfall i dimmeren :) Trekk ut kontakten i dimmeren, plugg den så i støpselet på nettet til kula og plugg kontakten til kula i dimmeren :)

Mail er sendt :)

Skrevet
Hvilken dimmer?

Den dimmerbryteren som sitter i dashbordet til venstre for rattstammen for å dimme instrumentlyset(Ved siden av høydejusteringa på frontlyktene) ;) Hadde ikke du og slik kule Dr_S? Hvor koblet du isåfall på den? Jeg har min i dimmeren og det funker fjell :) Stemte ganske bra med lengden på ledningen og så virket nesten som det var ment at den skulle kobles der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...