Hans Thomas Skrevet Desember 27, 2007 Skrevet Desember 27, 2007 Jeg har akkurat fått mitt tåkelykt-ettermonteringssett til min E36. Men tingen er at det er masse kabler, hva skal hvor? Er det noen som har en bruksanvisning eller en lur link til noe? Hadde vært til stooor hjelp! På forhånd takk!
Hans Thomas Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Skrevet Desember 28, 2007 ingen som har noen forslag..?
316 Skrevet Desember 28, 2007 Skrevet Desember 28, 2007 Finnes det ikke noe på nettet? Søke på delenr eller noe?
Hans Thomas Skrevet Desember 29, 2007 Forfatter Skrevet Desember 29, 2007 kan ikke si jeg klarer å finne noe gitt..
Bjørn 320 Skrevet Desember 29, 2007 Skrevet Desember 29, 2007 Kan jo f.eks sende ein mail til Koed og spørje om dei har koplingsskjema til deg
Mexos Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Sender deg koblingsskjema på mail nå jeg EDIT: Kunne tydeligvis ikke bruke knappen under pga. fikk ikke opp adressen din så du må sende meg mailadressen din på pm til meg så skal jeg sende deg koblingsskjema
Hans Thomas Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Supert mexos!! sender deg pm ;D
Hans Thomas Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Skrevet Desember 30, 2007 Jeg kjøpte også en girkule derfra, med lys. Noen som har noen forslag hvor jeg burde koble til strøm fra?
Mexos Skrevet Desember 30, 2007 Skrevet Desember 30, 2007 Jeg kjøpte også en girkule derfra, med lys. Noen som har noen forslag hvor jeg burde koble til strøm fra? Kjøpte du med ledningsnett til girkula? Da kobler du den isåfall i dimmeren Trekk ut kontakten i dimmeren, plugg den så i støpselet på nettet til kula og plugg kontakten til kula i dimmeren Mail er sendt
Mexos Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Hvilken dimmer? Den dimmerbryteren som sitter i dashbordet til venstre for rattstammen for å dimme instrumentlyset(Ved siden av høydejusteringa på frontlyktene) Hadde ikke du og slik kule Dr_S? Hvor koblet du isåfall på den? Jeg har min i dimmeren og det funker fjell Stemte ganske bra med lengden på ledningen og så virket nesten som det var ment at den skulle kobles der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå