Z_AGo Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Som tema sier så skal jeg bytte endeledd. når jeg var å kjøpte det fikk jeg vite at jeg må inn på forstillingskontroll osv. men jeg kunne slippe unna det... på en måte. ved å telle omdreininger osv. det er dette jeg trenger hjelp til, jeg skjønte faen ikke hva personen mente. noen som har en viss anelse om hva som skal til for å fikse dette? og en forklaring hadde virkelig gjort seg tusen takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Desember 27, 2007 Share Skrevet Desember 27, 2007 Forstillingskontroll bør du ha uansett, men det du kan gjøre er å skru ut den gammle å telle hvor mange omdreininger du må skru før den går av, deretter skrur du den nye på med like mange omdreininger. Jeg bruker å gjøre dette selv, i tilegg så merker jeg meg ett punkt på det staget kulen står i å måler fra senter av kulen til dette punktet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z_AGo Skrevet Desember 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 27, 2007 tusen takk skal du ha! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå