Gå til innhold

AngelEyes Kit. 675,- Inkl MVA. BMW E36,E38,E39,E46,X5

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jepp,da fikk jeg angel eyes ringene mine.. men til min store skuffelse lyste bare en av tre ringer??!! så hva gjør jeg nå? gidder ikke betale 850 kr for noe som ikke funker..

Skrevet

jeg sier det bare,ikke kjøp den søppla her!! det gjorde jeg,og dritten virker faen ikke! begynner å bli jævli forbanna på han fyren som lovde å sende nytt uten å faktisk gjøre det... ikke tar han tlf og ikke svarer han på mail! på tide med en biltur til kristiansand snart tydeligvis..

Skrevet

jøss... trodde norvatio var et mer eller mindre seriøst firma jeg... jaja, så feil tok jeg...

de 6 måneders garantien de skryter av da?

Skrevet

fikk en mail idag med noen sånne pakkesporingskoder til posten, mailen så imidlertid helt annerledes ut enn den jeg fikk da jeg bestilte ringene i utgangspunktet. da var det en link i mailen som gikk rett på postens pakkesporings greie.. vil vise seg om mailen er kun fabrikert eller ikke etter hvert da,men jeg burde hatt pakka her nå etter hva som sto på posten.. den kom jo til oslo kl 07 om morran på torsdag mener jeg det var

Skrevet

bestilte ringer til min e36, fungerte kjempebra. Forskudsbetalte, men så kom de på oppkrav. Tok kontakt på tlf og mail. Fikk da igjenn penger så jeg fikk kjøpt de ut. Fikk bra service jeg!

Skrevet

kan jo hende det finnes en god forklaring på det som har hendt med "motor"... kanskje Norvatio har lyst til å komme med sin side av saken?

Skrevet
jeg sier det bare,ikke kjøp den søppla her!! det gjorde jeg,og dritten virker faen ikke! begynner å bli jævli forbanna på han fyren som lovde å sende nytt uten å faktisk gjøre det... ikke tar han tlf og ikke svarer han på mail! på tide med en biltur til kristiansand snart tydeligvis..

Hei,

Du har fått ny ring og sporingskode.

Den ble riktignok sendt en dag senere enn lovet og det beklager jeg.

Grunnen til att jeg ikke kunne ta telefonen på Fredag var att sønnen min på 18 måneder hadde feber og influensa så telefonen lå godt bortgjemt.

Angeleyes til BMW E30 er også snart på lager :)

Skrevet
hva med e32 da? :)

Jo faktisk :) Så ikke den i den nye prislisten. Kan nå få tak i til E32 også :)

Skal bestille opp noen, men nå tar de nyttårsferie frem til 15 februar desverre så det må bli etter den tid.

Edit: E34 også :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...