norvatio Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 De til E46 2-Dørs, passer de facelift eller pre-facelift? Facelift ringene er mye mindre.. Pre-Facelift 98-04 for coupe og convertible
Motor Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 jepp,da fikk jeg angel eyes ringene mine.. men til min store skuffelse lyste bare en av tre ringer??!! så hva gjør jeg nå? gidder ikke betale 850 kr for noe som ikke funker..
Motor Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 sorry,tre av fire ringer mente jeg.. ble bare så oppgitt at jeg klarte å skrive helt feil
Motor Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 jeg sier det bare,ikke kjøp den søppla her!! det gjorde jeg,og dritten virker faen ikke! begynner å bli jævli forbanna på han fyren som lovde å sende nytt uten å faktisk gjøre det... ikke tar han tlf og ikke svarer han på mail! på tide med en biltur til kristiansand snart tydeligvis..
S.Arnesen Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 jøss... trodde norvatio var et mer eller mindre seriøst firma jeg... jaja, så feil tok jeg... de 6 måneders garantien de skryter av da?
Hakon Skrevet Januar 25, 2008 Skrevet Januar 25, 2008 Barer lurer... er det greit for Gunnar og øvrige moderatorer at det annonseres slik her på bimmers.no?
Motor Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 fikk en mail idag med noen sånne pakkesporingskoder til posten, mailen så imidlertid helt annerledes ut enn den jeg fikk da jeg bestilte ringene i utgangspunktet. da var det en link i mailen som gikk rett på postens pakkesporings greie.. vil vise seg om mailen er kun fabrikert eller ikke etter hvert da,men jeg burde hatt pakka her nå etter hva som sto på posten.. den kom jo til oslo kl 07 om morran på torsdag mener jeg det var
marius-82 Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 bestilte ringer til min e36, fungerte kjempebra. Forskudsbetalte, men så kom de på oppkrav. Tok kontakt på tlf og mail. Fikk da igjenn penger så jeg fikk kjøpt de ut. Fikk bra service jeg!
S.Arnesen Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 kan jo hende det finnes en god forklaring på det som har hendt med "motor"... kanskje Norvatio har lyst til å komme med sin side av saken?
buchern456 Skrevet Januar 26, 2008 Skrevet Januar 26, 2008 hei.. jeg kjøpte til e36 jeg har ikke noe negativ og si om dem. kjmpe fornøyd med di
Vibsn Skrevet Januar 27, 2008 Skrevet Januar 27, 2008 kan jeg bruke disse på min e32? (1992 mod 730i)
norvatio Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Skrevet Januar 27, 2008 jeg sier det bare,ikke kjøp den søppla her!! det gjorde jeg,og dritten virker faen ikke! begynner å bli jævli forbanna på han fyren som lovde å sende nytt uten å faktisk gjøre det... ikke tar han tlf og ikke svarer han på mail! på tide med en biltur til kristiansand snart tydeligvis.. Hei, Du har fått ny ring og sporingskode. Den ble riktignok sendt en dag senere enn lovet og det beklager jeg. Grunnen til att jeg ikke kunne ta telefonen på Fredag var att sønnen min på 18 måneder hadde feber og influensa så telefonen lå godt bortgjemt. Angeleyes til BMW E30 er også snart på lager
norvatio Skrevet Januar 28, 2008 Forfatter Skrevet Januar 28, 2008 hva med e32 da? Jo faktisk Så ikke den i den nye prislisten. Kan nå få tak i til E32 også Skal bestille opp noen, men nå tar de nyttårsferie frem til 15 februar desverre så det må bli etter den tid. Edit: E34 også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå