stroker Skrevet November 9, 2008 Skrevet November 9, 2008 På min bil har jeg ikke klimaanlegg, men jeg har både Webasto-klistremerke på innerskjermen og eksosrør under døra. Hvordan kan jeg da justere/starte varmeren? Har vært noen kalde morgener nå, og bilen bruker VELDIG lang tid på å bli varm. Er vel ei tilleggspakke for å kunne styre webasto med timer i kjørecomputer og fjernkontroll Snakk med BMW for pris
Skallesei Skrevet November 9, 2008 Forfatter Skrevet November 9, 2008 Du ringer en KCL og bestiller en T100HTM. Montering fikser du selv, det er enkelt! Ta kontakt med www.kcl.no http://www.webasto.no/general/no/am_3690.html
sondre Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 På min 2002 525dat ble det utført en softwareoppgradering i Tyskland før jeg fikk bilen og da funker webastoen som en motor/kupevarmer ved å sette starttid i AUX. Heating/vent - Timer 1 eller 2. og aktivere den. Samtidig må jeg sette viften på manuell modus på en høy styrke og samtidig føre luftstrømmen opp mot vinduene (for å ta isen). De tok ikke noe for den oppdateringen i Tyskland (var muligens ekstraservice...). Samme webastomerke i motorrommet som det er bilde av tidligere i denne tråden. Her er en liste over hva som ble utført i Tyskland, vet ikke hva som betyr hva... *Fahrzeugkontextprüfung durchgeführt *CKM Sicherung erfolgreich *Kombi erfolgreich codiert *Massnahmenplan gewählt *IHKA wurde erfolgreich codiert *SHZH wurde erfolgreich codiert *CKM Wiederherstellung erfolgreich *Alle fehlerspeicher gelöscht *Massnahmenplan erfolgreich durchgeführt *Anpassung des ZCS erfolgreich Umrüstung/Nachrüstung: Nachrüstung SH Operation: Hinzugefügt Om det er til hjelp...
tomerikk Skrevet November 10, 2008 Skrevet November 10, 2008 På norsk: Sammenheng kjøretøy eksamen * CKM backup vellykket * Combi vellykket kodet * Handlingsplan valgt * IHKA ble kodet * SHZH ble kodet * CKM vellykket restaurering * Eventuelle feil tømmes minne * Handlingsplan implementert * Tilpasning av vellykkede ZCS Oppgradering / ombygging: ettermontering SH Operation: Added
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå