Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 blir fett! sinnsykt fett! jeg beundrer ferdighetene dine innenfor Bmw og bil skruing! lykke til, og skal jeg til Trondheim en gang, kan jeg komme å se på bilen din? Hilsen Magnus Er ikke noe hokus-pokus. Fikk første bimmern levert på verkstedet av en kamerat for 3 1/2 ÅR siden. Slik startet interessen. Og med vannvittig mye jobb, entusiasme osv, har det utviklet seg til levebrød. Skal ned til sommeren så kan få se bil da... Takk for hyggelig omtale.
E30_Dale Skrevet Februar 2, 2009 Skrevet Februar 2, 2009 Burde bli ok "familieracer" dette Klarer nok å dra barnevogna denne...hehe
Sir Hofstad Skrevet Februar 2, 2009 Forfatter Skrevet Februar 2, 2009 Burde bli ok "familieracer" dette Klarer nok å dra barnevogna denne...hehe Er tvillinggutter på 4 som vokser noe enormt, trenger ladetrykk da...
vetu03 Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Burde bli ok "familieracer" dette Klarer nok å dra barnevogna denne...hehe Er tvillinggutter på 4 som vokser noe enormt, trenger ladetrykk da... Hehe Defor du bygger den ja Gleder meg til å se den ferdig.. Skal du på treff med den ell?
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Burde bli ok "familieracer" dette Klarer nok å dra barnevogna denne...hehe Er tvillinggutter på 4 som vokser noe enormt, trenger ladetrykk da... Hehe Defor du bygger den ja Gleder meg til å se den ferdig.. Skal du på treff med den ell? Ja, liker treff Etter at kona har prøvd den en tur skal den inn på retting... lakkeres til våren i org. Vulkangrå. Prøve å få oppdatert interiør med Alpina, og mulig Alpina understell.
Simen! Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Kult med vulkangrå Har det på min 320 Er det sedan du har??
kristianbmw Skrevet Februar 3, 2009 Skrevet Februar 3, 2009 Kult med vulkangrå Har det på min 320 Er det sedan du har?? Ja trur jeg har lest her en plass at han mente denne skulle bli landets raskeste sedan
Sir Hofstad Skrevet Februar 3, 2009 Forfatter Skrevet Februar 3, 2009 Kult med vulkangrå Har det på min 320 Er det sedan du har?? Ja trur jeg har lest her en plass at han mente denne skulle bli landets raskeste sedan Var planen å bygge den kjappeste 325 sedan ja. Merk: M50B25...
EirikL Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Er ike Momo sine felger ganske tunge? Kanskje du skule ha gått for BBS LeMans? Hehehehe...
Sir Hofstad Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Er ike Momo sine felger ganske tunge? Kanskje du skule ha gått for BBS LeMans? Hehehehe... Burde klare å rotere disse, men var ikke noe fine?
EirikL Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Til banebruk er det egentlig ikke så nøye hvordan felgene ser ut, er det vel? Hadde ikke kjøpt dem til gatebruk.
mossel Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Kult med vulkangrå Har det på min 320 Er det sedan du har?? Ja trur jeg har lest her en plass at han mente denne skulle bli landets raskeste sedan Var planen å bygge den kjappeste 325 sedan ja. Merk: M50B25...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå