SteffenM2 Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 ang. dette norges raskeste.. Mossel sin her inne..Han har litt og stille opp med, for og si det slik..
Wendel Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Kult med vulkangrå Har det på min 320 Er det sedan du har?? Ja trur jeg har lest her en plass at han mente denne skulle bli landets raskeste sedan Var planen å bygge den kjappeste 325 sedan ja. Merk: M50B25... Mossel har nok ganske møe å stille opp med han også ja Og mere blir det i 09!
Sir Hofstad Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Snakket med han og skjønner det er litt å matche... Får se hva jeg får til da
Hyggmaister Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Stilig at du ser ut til å få dette godkjent Hvor langt er du kommet i montering? Synes det er litt vagt med bilder fra tråden din
Sir Hofstad Skrevet Februar 6, 2009 Forfatter Skrevet Februar 6, 2009 Stilig at du ser ut til å få dette godkjent Hvor langt er du kommet i montering? Synes det er litt vagt med bilder fra tråden din Blir ikke noe mer info på bygg før jeg er ferdig tror jeg. Ikke fått 1 konstruktiv tilbakemelding så langt. Mulig jeg har "surnet" men det får så være...
mossel Skrevet Februar 6, 2009 Skrevet Februar 6, 2009 Stilig at du ser ut til å få dette godkjent Hvor langt er du kommet i montering? Synes det er litt vagt med bilder fra tråden din Blir ikke noe mer info på bygg før jeg er ferdig tror jeg. Ikke fått 1 konstruktiv tilbakemelding så langt. Mulig jeg har "surnet" men det får så være... hei hei hei vi må ikke konkurere, men stille side om side på banekjøring til sommern! Det blir kjempemorro, uansett hvem som vinner Syntes dette er heltøfft bygg! Stå på! Morsomt med flere som kjører sedan
Superbeetle Skrevet Februar 7, 2009 Skrevet Februar 7, 2009 Kan jo ikke gi så mye tilbakemeldinger uten å ha noen skikkelige innlegg å kommentere på, bilder etc. Foreløpig har det vel ikke en gang vært skikkelige bilder av selve bilen. Jeg følger iallefall med
Sir Hofstad Skrevet Februar 7, 2009 Forfatter Skrevet Februar 7, 2009 Kan jo ikke gi så mye tilbakemeldinger uten å ha noen skikkelige innlegg å kommentere på, bilder etc. Foreløpig har det vel ikke en gang vært skikkelige bilder av selve bilen. Jeg følger iallefall med Flere sponsorer som venter på bilder og dokumentasjon så må vel prioritere å få kjørt den inn på jobb... Dette er budsjettbygg og om ikke annet tror jeg det skal bli vanskelig å få mer "bang for bucks" enn i dette tilfelle. Kan gjøre som andre og bygge motor til 100K ++, og alikevel ikke få ut mer enn 2 Hk ekstra pr tusenlapp. Jeg overlater i allefall ikke motor og bygg til andre, men gjør alt selv. Men "surheten" har gått over så kommer oppdatering og bilder rett over helga
E36Cab1 Skrevet Mars 1, 2009 Skrevet Mars 1, 2009 Kan jo ikke gi så mye tilbakemeldinger uten å ha noen skikkelige innlegg å kommentere på, bilder etc. Foreløpig har det vel ikke en gang vært skikkelige bilder av selve bilen. Jeg følger iallefall med Flere sponsorer som venter på bilder og dokumentasjon så må vel prioritere å få kjørt den inn på jobb... Dette er budsjettbygg og om ikke annet tror jeg det skal bli vanskelig å få mer "bang for bucks" enn i dette tilfelle. Kan gjøre som andre og bygge motor til 100K ++, og alikevel ikke få ut mer enn 2 Hk ekstra pr tusenlapp. Jeg overlater i allefall ikke motor og bygg til andre, men gjør alt selv. Men "surheten" har gått over så kommer oppdatering og bilder rett over helga Funnet kameraet ditt eller ?
Sir Hofstad Skrevet Mars 2, 2009 Forfatter Skrevet Mars 2, 2009 Kan jo ikke gi så mye tilbakemeldinger uten å ha noen skikkelige innlegg å kommentere på, bilder etc. Foreløpig har det vel ikke en gang vært skikkelige bilder av selve bilen. Jeg følger iallefall med Flere sponsorer som venter på bilder og dokumentasjon så må vel prioritere å få kjørt den inn på jobb... Dette er budsjettbygg og om ikke annet tror jeg det skal bli vanskelig å få mer "bang for bucks" enn i dette tilfelle. Kan gjøre som andre og bygge motor til 100K ++, og alikevel ikke få ut mer enn 2 Hk ekstra pr tusenlapp. Jeg overlater i allefall ikke motor og bygg til andre, men gjør alt selv. Men "surheten" har gått over så kommer oppdatering og bilder rett over helga Funnet kameraet ditt eller ? Slitt litt med det i det siste. Pokkers drit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå