Dirty Skrevet Juni 3, 2008 Skrevet Juni 3, 2008 45 tusen ville jeg kjøpt en m3 vrak og flyttet overalt, hadde blitt rått
Sir Hofstad Skrevet Juni 4, 2008 Forfatter Skrevet Juni 4, 2008 Dirtydicky:Denne er så god at det ville vært trist. Lurte mer på felger, osv. Og blir vel kompressor snart Bosjo: er alt utstyr allerede Men blir å montere komplett dvd i alle stoler,carputer osv. Så blir noe å trykke på...
vetu03 Skrevet Juni 4, 2008 Skrevet Juni 4, 2008 Nice bil. tror det blir bra med kompressor.. Og de andre planene.
Sir Hofstad Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Skamgod bil til 92 mod å være Småtteri som snart er ok. Og gjentar at det må være en av de sprekeste 325IA i org stand Tror det blir M3 "sleeper" med komp.
Sir Hofstad Skrevet Juni 6, 2008 Forfatter Skrevet Juni 6, 2008 Mener vi klarer 275PSI/HK før vi må over på datastyring...
BoSJo Skrevet Juni 6, 2008 Skrevet Juni 6, 2008 Kansje du burde følge litt med på denne tråden : http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... p?t=996261 eller evt google etter "WINOLS" for om programmering av bilen.
Sir Hofstad Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Fant ikke direkte link til shark, men vurdert en annen kompressor pakke som oppga 314PSI/HK... Var han som skulle chippe bilen og bremse som mente 270 var limit med LMM.(EStuning) Kanskje gå for en pakke som gir andre slike resultater og koster mindre.
BoSJo Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Shark Edit er ikke lansert enda, men det er rett rundt hjørnet så du finner ikke link til det nu. Var bare en tanke fremfor å kjøpe sprut. I teorien kan man jo beholde sin gamle hjerne og bare modifisere SW i den, der kommer self. et tidspunkt hvor man nok er nødt til å oppgradere da jeg tviler på at original hjerne klarer å følge med uendelig!
Sir Hofstad Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Skrevet Juni 8, 2008 Var tuning firmaet som skulle mappe som mente 270/275 var limit med LMM. Men det siste settet jeg fant bremset til 314, og hadde tilleggspakker/stage 2 med alkohol og vanninnsprøyting osv. Men viktigste nå er å få den på veien innen en måned
Mexos Skrevet Juni 8, 2008 Skrevet Juni 8, 2008 Må få tatt en skikkelig titt på denne når jeg flytter Høres ut som et meget bra eksemplar ut ifra det du skriver om den
Sir Hofstad Skrevet Juni 9, 2008 Forfatter Skrevet Juni 9, 2008 Og litt hyggelig epost i dag: Hei Beklager sen tilbakemelding. Det er alltid hyggelig å ha gode ambassadører ute blant de aktive i miljøet. Vi stiller gjerne med reklame på din bil. Fint hvis du sendte oss bilde av bilen din, slik at vi kan sende deg reklame/logoer i riktig farge. Send også gjerne ditt ønske om størrelse og plassering på bilen, slik at vi får tilpasset dette best mulig. Med vennlig hilsen/Best regards Driver og sender epost til alle jeg kjenner, men vet ikke akkurat hva denne avtalen innebærer... Jeg som sa jeg aldri skulle ha reklame på bilene
Simen! Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Intresang tråd syns jeg! fin bil, bra planer! Bra det er flere som har sedan!
BoSJo Skrevet Juni 9, 2008 Skrevet Juni 9, 2008 Reklame??? Skal du bygge bane bil? Du kan jo ikke kjøre rundt med reklame på bruks bilen Neida, skjønner at det koster kroner og det ikke alltid er like lett å finne dem, så litt sponsing er jo en god måte å få ting til på. Stå på
Sir Hofstad Skrevet Juni 10, 2008 Forfatter Skrevet Juni 10, 2008 Montert ny vindusheis førerdør, nye brytere på dører og justert dørlås. Kranglet med en DEFA alarm fra helvete, fylt ny Castrol på kardang, montert stereo og noe småtteri. Står igjen å bytte skiver og klosser bak, et indre styreledd, begge lenkerarmer, og det klipset i takluke, og montere taktrekket. Montere ny bakpotte( selv om jeg liker den uten innmat...) Så må det noen nye dekk på TSWene (hvis det ikke dukker opp sponsor på dekk og felg også??... Utfordringen er at jeg er perfeksjonist, og da tar det tid og koster litt, i tillegg til at det aldri blir bra nok, ikke lett det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå