Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Skrevet Juli 5, 2008 Bruker du like mye tid som jeg på nett osv.. Så ordner det seg. Problemet er frakt...
Sir Hofstad Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Da er Lysholm kompressor på vei. Mulig et BIG BRAKE kit. Skjørter, eksos osv om ikke så lenge. Så kommer det MASSE elektronikk
JE Motorsport Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Spennende å se hva du får dratt ut av effekt med Lysholm kompressoren. Synes det var friske tall som var oppgitt der, er jo en del mer enn det ESS oppgir på sine kitt i alle fall.
Sir Hofstad Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 Ladetrykk er ladetrykk. Hadde kjøpt ditt hvis jeg hadde hatt mer tid til montering osv. Nevnt tidligere her at du ga meg godt tilbud. Skal ordne bremsepapirer. Selge bredbåndslambda og dyser?
JE Motorsport Skrevet Juli 6, 2008 Skrevet Juli 6, 2008 Det er sant.Morro å så bremsepapirer når du har kommet så langt Alt mitt er solgt, så vi får jo ganskje se hva han som kjøpte det drar ut også
Sir Hofstad Skrevet Juli 6, 2008 Forfatter Skrevet Juli 6, 2008 He-he, er med på den jeg Uansett ser det ut som det blir tur til Stockholm for å hente delene da han helst ville at jeg skulle se over osv for å garantere at jeg ble fornøyd.
Sir Hofstad Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Og nå får jeg ikke tak i han duden mer... Svarer ikke på epost eller tlf. Kanskje like greit jeg ikke rakk å overføre penger.... Så vet ikke helt hva jeg gjør nå annet enn å få bilen tipp-topp.
Sir Hofstad Skrevet Juli 10, 2008 Forfatter Skrevet Juli 10, 2008 Og grunnen til han ikke svarte var at han hadde solgt... MEN, mulig jeg får tak i et 1600 sett som innebærer kompsenking osv. Og det skulle trykke bra
Sir Hofstad Skrevet Oktober 7, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 7, 2008 Det er sant.Morro å så bremsepapirer når du har kommet så langt Alt mitt er solgt, så vi får jo ganskje se hva han som kjøpte det drar ut også Og da ser det ut som noen av delene dine havner hos meg alikevel. Da en herfra ga meg et knallgodt tilbud. Så nå blir 325en parkert for vinter og jobba litt med Ting tar tid tydeligvis
speedyracing Skrevet Oktober 8, 2008 Skrevet Oktober 8, 2008 fett prosjekt når du får sveiva igang børsa må du ha videokamera klart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå