Hitokiri Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Nå har jaggumeg motoren begynt å tikke, og det blir verre og verre. Er det noe jeg kan prøve før jeg finner frem kredittkortet og telefonnummeret til verkstedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Ja er vel utslitt kam da. gått langt bilen din eller?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Den bare tikker? Eller går den ugjevnt/drar dårlig i tillegg? Jeg fikk en tikkelyd når kamsensor var gåen. ECU gikk i nødmodus, som ga en tikkelyd fra den ene sylinderen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 Har ikke du vært rimelig mye plaget med den bilen din Hitokiri? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 Fått mye pes av den jævla bilen ja, MoePower. Bilen har gått 193k, men den går ikke ujevnt og drar bra så vidt jeg vet (har ikke sammenlignet med en annen 523). Koster det å fikse noe sånt da? Skal hive bilen inn på service når januar-lønna tikker (pun intended) inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ac turbo Skrevet Desember 28, 2007 Share Skrevet Desember 28, 2007 skift til AGIP motor olje.d jalp på min bil da den tikka... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Desember 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 28, 2007 Dyr olje det eller? Hva med noe sånt motorrens-stoff, kan det funke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hitokiri Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Der var alt i orden gitt Service 2, byttet hjullager og stabiliseringsstag. EU-godkjente samtdig, null problem. Og så har motoren sluttet å tikke, og bilen går mye bedre. Så da var jeg happy igjen. På tide å selge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå