andy78 Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 ta å skriv pm, slutt å oppfør deg som en unge!! Er ikke noe krangleforum dette her. Årsaken til at jeg/vi ikkee har svart det på hverken msn,eller telefon er fordi vi har stort sett bodd på sykehuset med datteren vår. Vi har holdt på å miste henne,kom hjem i formiddag,og har kun vært hjemme for å dusje etc. Har ikke hatt tid til å sitte på msn. Har hatt litt mer viktigere ting å tenke på enn deg og det lerretet. Er lite fristet til å sende noe som helst til deg etter en slik oppførsel som du har. Tenke seg til å ligge noe slikt ut på et forum. Klarer du ikke å vente til folk tar kontakt? Hadde jeg vært useriøse så hadde jeg jo blokka deg på msn også. Ikke latt deg ha mulighet til å kontakte meg!!
Dirty Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 Du kan da ikke bruk unnskyldningen at han fikk det 3 tusen billigere. helt idiotisk, har sendt masse med postem, og vet pakker kan forsvinne, men posten er veldig flink til å finne pakken igjen. de jobber på spreng med en gang en pakke er vekk. men nå skal ikke jeg sette noen i dårlig lys, kjenner ikke saken. men virker snålt , spess vist du har sendt han nytt lærett, at de tuster det vekk 2 ganger på rad, kan jeg aldri tenke meg går ann! da har mann max uflax btw : hadde du blokket han, hadde han jo seff gått ut på forumet med en gang, om at du er en svinder,
iNthe Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 håper ikke det er mange slike handler på forumet.. synd for dem som taper på det :s
boost Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 er greitt 1 lerrete du/posten festa det på pakka er borte men du skulle senda eit nytt eit 11.01. er det å borte? pga du hadde eit til.
boost Skrevet Januar 22, 2008 Skrevet Januar 22, 2008 hadde eg fått ein mld på at dattern eller det var noe familie problem ellern sånt hadde eg so klart forstått dette. ein mld hadde det kosta deg. å gjett meg beskjed. so hadde eg aldri gjort detta. men når du ikkje svarer so kan eg ikkje før dette. folk vil jo ha tinga ein har betalt for.
andy78 Skrevet Januar 22, 2008 Forfatter Skrevet Januar 22, 2008 Jeg har jo ikke sendt det lerrete,jeg skrev jo det at min datter har lagt på sykehuset,og vi har holdt på å miste henne. Hva haddde dere gjort? sendt en lerret eller passet på datteren din som lå på sykehus og bare 10 mnd gammel? Det lerrete er vell ikke viktigere enn liv og død? Det lerrete som ble sendt,ble hengt på hovedpakken,og det ble i tillegg sittet på adresselapp. Dette ba jeg om at ble gjort. Men når jeg kontakta posten,etter han sa ta lerrete ikke var med fikk jeg beskjed om at den delen kunne det kansje stoppe opp pga dette da ikke var hovedpakken,og om det var komt av,var det heller ikke lett å finne den. sporingsnr var da på hovedpakke.. Men lerrete var jeg forøvrig ikke lagt ut til salgs heller,men jeg sa han kunne få det gratis bare for å være ok med han,og uansett hadde jeg to liggende. lerret kostet heller ikke mer enn 399,- så jeg gav et avslag på 3000 pluss han faktisk fikk lerrete gratis, så jeg i bunn og grunn bare for å være snill gav han 3000 i avslag pluss gratis lerret.. skjønner ikke at dette skal være et så stort problem. Han fikk det GRATIS og lager nå bare krøll!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå