Magnus_bmw Skrevet Desember 29, 2007 Share Skrevet Desember 29, 2007 Har komplett M5 skinn stoler, fått montert alle bortsett ifra fører stolen, begynner og bli litt keen på og få inn denne nå. Problemet er att jeg ikke fikk med noen ledninger til pluggene på denne stolen, passasjer stolen var det bare og bruke den kontakten som lå i gulvet på bilen, men på fører stolen passet ikke den ekisterende pluggen fra bilen i setet, Setet inneholder memory "hjerne" en stor svart boks med 4 forsjellige hull til plugger, er det noen som har gjort dette før eller vet hvordan jeg kan løse dette? Magnus har lyst til og sitte enda bedere og kjøre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus_bmw Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 Ingen som har vært borti detta? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juli 2, 2012 Share Skrevet Juli 2, 2012 Har akkurat samme problemet! Har du funnet ut av dette? Evt. andre som vet ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Vet det er en gammel tråd men sliter med det samme. B u m p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Det pleier som regel å være en fordel å skrive hva slags bil det er snakk om.. De færreste av oss har de magiske evnene til å lese dette i gjennom den gylne glasskulen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oilsen Skrevet Juli 4, 2012 Share Skrevet Juli 4, 2012 Er en e34 520i e34... Bilen har vel egentlig ikke så mye og si i dette sammenheng da jeg lurer på hvor man kobler strøm inn til selve førerstolen. Som trådstarter sier er det bare og koble inn passasjerstolen i stikket som ligger i bilen fra før av. Men derimot stikket til førerstolen passer ikke.. Er også memory på min førerstol. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå