Minibusa Skrevet April 1, 2008 Forfatter Share Skrevet April 1, 2008 Morsomt prosjekt.Men jeg finner ikke ut av hvordan jeg får ut sikringsboksen eller bremsekraftforstekeren i min e30 320. Kunne du forklart litt? Hadde vært evig takknemlig! Er ikke noen guru jeg, men skal du ha ut sikringsboksen uten og klippe kablene, må du nok dra den kabel pølsa som går inn i cupèn. Det gjorde jeg i alle fall. Går ganske greit om ikke interiøret sitter der da Veldig lurt og merke før du plukker det ut... Jeg synes merke strips er effektivt... Bremsekraftforsterkeren er bare skrudd fast. Husk staget mellom pedalen og masterpumpa... Er bare et klips og fire muttere så er den av. Bremserør og vakum også selvfølgelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Er liksom litt rart med sånne prosjekt tråder... Så fort det er oppstart blir tråden glemt, også har man noen nye ideèr og da blir den blåst liv i igjen Bilen fungerte over all forventning, ble veldig mye kjøring i sommer! Nå er motor solgt, og ny motor i hus... S38B38 står klar til og slippes nedi. Etter noen i overkant friske stunt på Ringbanen, har jeg fått beskjed av gode venner og kone, at nå skal det bur i denne også. Så lenge det går bra tenker man ikke på det, men må nok innrømme at det er nok lurt... Ble ganske godt kjent med denne, og satsingen ble deretter... Vurderer nå og lage en dtm replika, og er litt på jakt etter bilder fra de ulike teamene som var aktive. Er mange som har bygget Varsteiner og jägermaister replikaer, så ønsker og bygge noe annet. Kanskje Malboro team? Hva synes folket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Warensteiner og Jägermaister er det vel ett par i landet av,malboro òg trur eg. Prøve noke nytt ? Noke sånt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Warensteiner og Jägermaister er det vel ett par i landet av,malboro òg trur eg. Prøve noke nytt ? Noke sånt? Ja kanskje det... Bare og komme med flere forslag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 25, 2008 Share Skrevet Desember 25, 2008 Når du tilta motoren såpass mye opp, måtte du modde bunnpanna da, for å få vinklinga rett? Eller funka oljepickupn perfekt? Fylte du bare på mer olje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 Når du tilta motoren såpass mye opp, måtte du modde bunnpanna da, for å få vinklinga rett? Eller funka oljepickupn perfekt? Fylte du bare på mer olje? Det funket helt som vanlig... Ikke moddet noen ting... Fyllte først vanlig nivå, og testet, det funket som bare det... Så ble det en skvett ekstra for og være sikker, men det hadde jeg nok ikke trengt... Var ekstra nøye og passe på så ikke det var noe skum tendenser på olja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Minibusa Skrevet Desember 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Desember 25, 2008 har du solgt interiøret i delebilen? Absolutt alt fra den sølvfargede sedanen er solgt... Har noe fra touring m5`n... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå