Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 alle pluggene har bensin.. registeret er rett, vi trodde en stund at det var feil, men sjekket igjen.. har ikke målt de nei.. vi tar en tur nå etterpå for å sjekke de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Prøv å ta en film på skrått ned mot motorommet mens du kjinner og legg ut, så får vi bedømme. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 skal gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 fordelern står riktig da? og tenningsrekkefølgen er riktig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tolla Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Jeg snakka med en bilmekaniker for en tid tilbake, han har skrudd mye E30, og han sa at motoren ikke starter om det er feil på en kontakt på motoren... Evt. kortsluttning foresaket av fukt og div... Han hadde samme problemet en gang, og det han gjorde var å blåse rene alle kontaktene som går til motoren... Følere og div... Jeg vet ikke om det stemmer, forteller bare det jeg fikk høre... Men det jeg syns er mest sannsynlig er at registeret er 180 grader feil... Tror det er mange som har gjort den feilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
roadman Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 hei bmwberto har samme problem på en 318IA/-93 med m40 motor. Den får luft,gnist og bensin, men vil ikke start. Den småtenner, går litt på tomgang, men stopper når man gir gass. bilen har jevn og fin komp 12.5 - 13. Har byttet på alle komponenter, og sjekket registeret for n`te gang.Alt stemmer, men dritten vil ikke.... Bilen står på et BMW-relatert verksted i Haugesund på 3-4 uka, men nå gir også han opp. Lykke til bmwberto, jeg selger min som prosjekt for bud over 10000,- Godt nytt år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nygaard Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 har dyser til deg vist du trenger. er bare å sende pm. har du prøvd og bytte ut bensin? kan jo være kondens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 prøvd med nye plugger da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 pluggene er nye.. stort sett alt av deler i motoren er byttet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 fill du sjekka dyser og kontakter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 er nok dysene som er problemet, venter på "nye" fra en her på forumet, så får vi krysse fingre og håpe den starter.. prøvde noen ganger for et par dager siden, og det sååååå like før den starter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ajsandberg Skrevet Januar 2, 2008 Share Skrevet Januar 2, 2008 Hva med følerene på girkassen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå