Bmwberto Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 2, 2008 vi har en føler på veivhjulet og en på pluggkabelen.. nye typen motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 takker for alle svar så langt nå har vi dyser og o-ringer på vei så nå hååååper jeg at jeg får start på driten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 Fortsetter på denne tråden så det blir lettere å forstå problemet kanskje nå har vi altså byttet dyser, o-ringer og tenningslås.. Spente skulle vi eeeendelig starte driten.. men neiiida, samme som før.. Bare kinner... HJELP!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 har dere prøvd med startgass? har dere byttet plugger etter at toppen ble montert? føleren på trigger sitter ordntlig?, kontakten til lmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 prøvd med gass, byttet plugger, sjekket kablene igjen i går for å se at de var rett, kontakten til lmm er som den skal og ka e trigger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ixturbo Skrevet Februar 12, 2008 Share Skrevet Februar 12, 2008 triggerhjulet sitter festet i veiva di, der står det en føler like ved olje filteret , har du sjekket denne? vist det ikke er liv i motoren med startgass må du ha koblet noe feil/registeret. har du prøvd å slepe den i gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Februar 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 12, 2008 den føleren er byttet.. nei har ikke prøvd å slepe den i gang, for den står inne i gammel låve.. :s og det er ikke bare bare å få den inn der uten at den er i gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 Hva ble utfallet av denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rgaa Skrevet Februar 20, 2008 Share Skrevet Februar 20, 2008 det er kamaksel sensoren som er problemet.. vanlig feil ved disse motorene.. sitter foran på motoren og er enkel å bytte.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Februar 21, 2008 Share Skrevet Februar 21, 2008 Da får du peke på hvor den kamsensoren er for oss uvitende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 håper du mener veivaksel-sensoren ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbkomfort Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 Har nevnt dette flere steder i forumene: Toppakningen var røken i 520'en min når jeg drog den hjem, fikk ikke start etter pakningsbytte.. I min bil var det katalysatoren som var potte tett, klarte å trille den igang, men veldig daff. Fikk kinne den igang etter å ha løsnet eksosrøret fra eksosmanifoilden. Var vel katta som fikk toppakninga til å ryke også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmit Racing Skrevet Februar 22, 2008 Share Skrevet Februar 22, 2008 prøv og slep den igang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoem Skrevet Februar 23, 2008 Share Skrevet Februar 23, 2008 Jeg prøvde å slepe min i gang, til ingen nytte... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwberto Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 good news! vi har fått start på den nå.. problemet løste seg når vi klemte en bensinslange.. viser seg at den får for mye bensin så den blir kvelt. håper det er bt. regulatoren som er problemet. starter fint når den er varm, litt vrien når den er kald... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå