Dan Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Litt gammel denne ja, men gøyalt gjensyn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Flira godt når jeg såg den videon der ja første han gjorde var å snurre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 må dere stemme...vi blir tatt igjen.. står at dette skal være over i romjula..men virker som vg.no venter til "nora klippet" skal komme i ledelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 ny avstemning...alle stem pånytt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 får ikke opp siden jeg :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 har stemt nå=) artig den filmen får en god latter hver gang jeg ser den;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Har stemt jeg og nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 bump..stemstemstem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 kan ikke la 11åringen vinne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 Hadde vært artig med en sånn tur ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 HEHE gøyal film dette her;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 KOM IGJEn stemm...ikke mange poeng før 1st plass nå Da va d finale på snutter. http://lister.vg.no/?do=show&id=10361 Gå inn der å stæm på Ole å Lars @ ACR stem trøkk først på "6" så gåår du litt lengre ned og trykk "sende stemmer" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 da har jeg stemt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 7, 2008 Share Skrevet Januar 7, 2008 Hadde vært litt mer morsom, om ikke han fyren overdrev så mye... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 7, 2008 Hadde vært litt mer morsom, om ikke han fyren overdrev så mye... jaja... kansje det? skulle likt sett morra di søtte på han men iaf..bedre enn nora Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå