ehrnst Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Noen som kan lage/har et skjema på hvordan man bygger fra rundt til firkantet kontakt (e30) har en b23 som skal inn en kort tid i turbobilen som har firkanta kontakt. Trenger også en firkanta motorkontakt om noen har (en av dere som har bygget om til b25 har vel dette liggende ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode_E30 Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Fargene på ledningene er like så det er ikke noe problem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 ok, men jeg synes jeg talte det ikke var like mange, kan det stemme? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 ok, men jeg synes jeg talte det ikke var like mange, kan det stemme? er ikke like mange sikkert nei, di tykkeste, grønn og rød osv er farge på farge, men syns å huske di små til olje nivå\trykk osv osv ikke hadde like farger. bare søk litt, jeg fant vertfall et skjema et sted når jeg bygde om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 30, 2007 Regner med du bygget til rund, du har kansje dwn gamle kontakta og? Rart dette her for bilen motoren skal nedi er en sen 85, var vel da de runde kom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Om noen skulle ha oversikt over E36 kontakten kan de varsle meg for jeg trenger til den Her er oversikt over ledningene på den runde på E30 ihvertfall kontra E36. Vet ikke om det kan hjelpe? GJELDER M50 25-PIN MOT E30 20-PIN (RUND KONTAKT) E36 MOTORKONTAKT - E30 MOTORKONTAKT Nr 21 Tykk grønn (spenning +) - Nr 7 Tykk grønn Nr 23 Brun/grå (oljetrykk) - Nr 5 Brun/grønn Nr 12 Brun/fiolett (vanntemp) - Nr 4 Brun/fiolett Nr 15 Sort/grønn (Starter shedder relay) - Nr 15 Sort/grønn Nr 18 Sort/gul (Starter) - Nr 18 Sort/gul Nr 25 Blå (Ladelampe) - Nr 1 Blå Nr 20 Sort (Turteller) - Nr 9 Sort Nr 13 Grønn/fiolett (Bensinpumpe) - Nr 13 Tykk grønn/fiolett Nr 19 Hvit/grønn (SI reset) - Nr 11 Hvit/grønn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Regner med du bygget til rund, du har kansje dwn gamle kontakta og? Rart dette her for bilen motoren skal nedi er en sen 85, var vel da de runde kom? nei jeg hadde firkantet kontakt, bygde om til rund som sto på el nettet til sprutet jeg kjøpte. tror ikke jeg har kontakten ennå dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 kan det her hjelp deg med noe? http://www.bmwccn.no/nor/kapittel3/fora/melding.aspx?Id=375141&AspxAutoDetectCookieSupport=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 31, 2007 ja, kanskje det. om 85 mod 323 med rund kontakt er likt kobla som 88 b25 kontakt så takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Den her da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 ja, kanskje det. om 85 mod 323 med rund kontakt er likt kobla som 88 b25 kontakt såtakker 323i hadde kun rektangulær kontakt. 325i kun rund. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 ja, kanskje det. om 85 mod 323 med rund kontakt er likt kobla som 88 b25 kontakt såtakker 323i hadde kun rektangulær kontakt. 325i kun rund. helt sikkert på det no da? På min gamle motor M20 B23 fra 10/85 hat rundt kontakt som passer rett inn på kontakten på bilen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 får titte litt mer når jeg faktisk skal bytte om motorene. balltre: der tror jeg nok du tar feil. jeg sitter med en b23 som har rund kontakt, samt jeg vet det var et skille sent i 85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Balltre Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Da er det noen som har byttet til et ledningsnett fra en 320i uten kat. fra 1986 eller nyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 10, 2008 ny oppdatering. Skal bytte kaross til et b25 kaross og der er kontakta rund, så nå skal jeg bygge fra firkanta som motoren har til rund. Farge på farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå