|_BMW_| Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Hei! Skal montere en ekstra forsterker på en E61 som er utstyrt med HIFI professional lydanlegg. Er det mulig og gjøre slik som jeg gjorde på min E39 ved og hente signaler fra hattehylle høytalerene inn på en boks som gjør om til phono? Eller er det en enkeler måte og gjøre det på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Desember 30, 2007 Share Skrevet Desember 30, 2007 Dette har jeg ikke så mye greie på, men om den har cd-veksler i bagasjerommet, så er jeg ganske sikker på at du kan ta signal der ifra. Ellers så fungerer det fint med en slik boks som du prater om! Værste er vel og dra strømkabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Man får ikke E60/E61 med CD-veksler i bagasjerommet. Hvis bilen er utstyrt med CD-veksler er den plassert i hanskerommet.. Jeg kan forøvrig ikke hjelpe deg med den aktuelle saken, men jeg vil råde deg til å undersøke på E60.net. Der er det garantert noen som har gjort dette eller noe tilsvarende. Er det forresten Hi-Fi høytallersystem professional Logic7 eller Hi-Fi høytallersystem du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-martin Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Vil det ikke generere mye støy ved å hente signalet fra høyttalerkablene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|_BMW_| Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2008 Takk for svar! Jeg har cd veksler i hanskerommet ja, men ser vel det som lite aktuelt og hente noen signaler derfra. Jeg har HiFi system professional (nr: 677) Eller det vil si jeg venter på at 530DAT skal komme fra Tyskland!!! Gleder meg liksom ikke noe særlig! E60.net var ny for meg men skal sjekkes ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Januar 3, 2008 Share Skrevet Januar 3, 2008 Vil det ikke generere mye støy ved å hente signalet fra høyttalerkablene? Jeg har en slik boks i min E46. Jeg bruker kun en monoblokk og 2x12" subber. Mulig jeg unngår støy fordi jeg kun bruker forsterkeren til bass. Er helt klar og fin bass i bilen, ingen støy. Vurderer enda en forsterker + 6*9, så da finner jeg fort ut om det kommer støy på høyere frekvenser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vinge87 Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 jeg sitter med tanken å montere en 12subb med innebygget forsterker som jeg har liggendes.. er e-61 prologic navi proff 05mod, kor tar jeg remote signal og linjeutgang fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå