Gå til innhold

Tråden om min bil, E46 320i Touring.Bilen er solgt.

Richie85
 Share

Anbefalte innlegg

*host*trengernyeforinger*hark*

hehehe.. kan vi ikke se på en dag da? Hvertfall se hvordan det skal gjøres? Har i grunn tid hver dag jeg.. må bare få tak i noen til å sveise skjøten mellom org eksos og sound-rohret..for det ble ikke bra med klemmer der!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blei en DYYYP lyd i den gitt! =)

Ja, fytti.!

Det hjalp mye! Får slenge ut noen bilder etterpå kanskje..Det sound-rohret gjorde virkelig susen! ble godt med lyd.. hehe

tar credit for den jeg, takk!

Ta credit for den du Geri Anders! Det ble utrolig bra..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte da, jeg glemmer jo disse bildene gang på gang.. men hvertfall skjedd noe nytt igjen!

Har fått på skikkelig org. kjølevæske! Også har jeg byttet løpehjulet.. da er det slutt på hyling å skriking! hehe.. deilig er det!

Eksosen skal jeg ha til svendsen på mandag.. jeg ble selvfølgelig dårlig etter jeg kuttet av gamle eksosen! Fikk god hjelp av 2mMy, men vi måtte til slutt bare hive eksosen på plass ettersom formen min ble verre og verre. Denne ble da noe "skev" og jeg finner ikke motivasjon til å orke å demontere dette og legge opp på nytt, så da ble det ringt og bestilt time hos svendsen. Da får vi håpe de får gjort dette til å bli pent og se litt mer proft ut enn hva jeg fikk gjort med spysyken.

Et lite bilde har jeg hvertfall, sett ovenfra.. Eisenmann er deilig!

DSC_0004-1.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...