Gunnar Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Original frostvæske er ikke så ille dyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Haha, har du kjøpt Eisenmann nå? Du som klaga så på det sist ja, jeg syntes det var for lite lyd i det.. men ga etter og kjøpte det igjen, bare med sound-rohr! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 Original frostvæske er ikke så ille dyr. Får kjøpe det imorgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 *host*trengernyeforinger*hark* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2008 *host*trengernyeforinger*hark* hehehe.. kan vi ikke se på en dag da? Hvertfall se hvordan det skal gjøres? Har i grunn tid hver dag jeg.. må bare få tak i noen til å sveise skjøten mellom org eksos og sound-rohret..for det ble ikke bra med klemmer der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Jeg er klar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Januar 16, 2008 Share Skrevet Januar 16, 2008 Jeg er klar. Du er alltid klar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 17, 2008 Share Skrevet Januar 17, 2008 Det blei en DYYYP lyd i den gitt! =) Ja, fytti.! Det hjalp mye! Får slenge ut noen bilder etterpå kanskje..Det sound-rohret gjorde virkelig susen! ble godt med lyd.. hehe tar credit for den jeg, takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 17, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2008 Det blei en DYYYP lyd i den gitt! =) Ja, fytti.! Det hjalp mye! Får slenge ut noen bilder etterpå kanskje..Det sound-rohret gjorde virkelig susen! ble godt med lyd.. hehe tar credit for den jeg, takk! Ta credit for den du Geri Anders! Det ble utrolig bra..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Januar 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2008 Svarte da, jeg glemmer jo disse bildene gang på gang.. men hvertfall skjedd noe nytt igjen! Har fått på skikkelig org. kjølevæske! Også har jeg byttet løpehjulet.. da er det slutt på hyling å skriking! hehe.. deilig er det! Eksosen skal jeg ha til svendsen på mandag.. jeg ble selvfølgelig dårlig etter jeg kuttet av gamle eksosen! Fikk god hjelp av 2mMy, men vi måtte til slutt bare hive eksosen på plass ettersom formen min ble verre og verre. Denne ble da noe "skev" og jeg finner ikke motivasjon til å orke å demontere dette og legge opp på nytt, så da ble det ringt og bestilt time hos svendsen. Da får vi håpe de får gjort dette til å bli pent og se litt mer proft ut enn hva jeg fikk gjort med spysyken. Et lite bilde har jeg hvertfall, sett ovenfra.. Eisenmann er deilig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Eisenmann er deilig! Eisenmann er det eneste riktige til BMW ja heter det . Ser veldig bra ut Rich. Og her er et bilde av min, etter første runde på Rudskogen. Ble varmt der bak, så ble gull eloksert . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Forresten, Steffan, dine Eisenmann er de eneste jeg har sett som har blitt gylne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Januar 18, 2008 Share Skrevet Januar 18, 2008 Forresten, Steffan, dine Eisenmann er de eneste jeg har sett som har blitt gylne Heller ingen i verden som kjører en 520 så fort . Sorry for O.T. Rich... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Heller ingen i verden som kjører en 520 så fort . Sorry for O.T. Rich... Haha, ser at skrytet begynner å nå litt for langt. Blitt skikkelig cocky nå! Er sikker på du har vært ute med acetylenbrenneren jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Januar 19, 2008 Share Skrevet Januar 19, 2008 Din vinduspusserbølle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå