opt Skrevet Januar 3, 2008 Forfatter Skrevet Januar 3, 2008 Høres ut som en fin liten rute det ja, skal jo ikke kjøre oss bort heller Kamera er en fin ting ja, må vel greie meg med 2.0 på mobilen jeg , har brukt pengene på alt annet stasj. Får tro det er flere som hiver seg med, men det er jo noen dager til enda da.
Ivanrogov Skrevet Januar 5, 2008 Skrevet Januar 5, 2008 Har sendt rundt et par pmèr og sendt noen sms. Håper flere kan spre ryktet
bmwtuppa Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Æ møte opp vest d bli nå BMW træff på Steinkjer i hælga Snakka me søskenbarne å, han va vest intressert å
E34 ///M Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Æ kjæm sælfølgele som Bmwtuppa sa=) Må vell gidd å vask biln å da:P
Ivanrogov Skrevet Januar 7, 2008 Skrevet Januar 7, 2008 Vi kan godt stoppe på statoil å ta en vaskerunde, så ikke alle står i kø der klokken 12.30 3 Selv-vask + maskin der.
opt Skrevet Januar 7, 2008 Forfatter Skrevet Januar 7, 2008 En liten pitstop funker det, så kan vi som ikke vasker trykke i oss en pølse eller to. Spørs bare om det er ledig da. Jeg skulle vaske forrige søndag, men det ble det ikke noe av da det sto 4 biler i kø foran meg. Er det forresten andre selvvaskeanlegg i Steinkjer nå?
plugg69 Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 hmm.. synd jeg har jobb, ellers skulle jeg tatt meg en tur nedåver.. kjører fort til steinkjer på treff=) sikkert flere herfra som er med på det og..
opt Skrevet Januar 8, 2008 Forfatter Skrevet Januar 8, 2008 hmm.. synd jeg har jobb, ellers skulle jeg tatt meg en tur nedåver.. kjører fort til steinkjer på treff=) sikkert flere herfra som er med på det og.. Satser på å få til flere treff, så du får nok sjansen senere. Bare å følge med her.
Ivanrogov Skrevet Januar 8, 2008 Skrevet Januar 8, 2008 Det er 2 stk selv-vaskeanlegg til i steinkjer. Men tror ikke det er alt for mye kø så tidlig på dagen Statoil har nok den beste plassen, + at det ligger midt i sentrum Satser på at været holder seg, er jo tørt&fint nå
mbrothe Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Det er 2 stk selv-vaskeanlegg til i steinkjer. Men tror ikke det er alt for mye kø så tidlig på dagen Statoil har nok den beste plassen, + at det ligger midt i sentrum Satser på at været holder seg, er jo tørt&fint nå Har hørt snakk i et tredje anlegg, men ikke testa selv.. Tviler på det er kø der da ingen ser ut til å vite om det.. Nede ved gamle postterminalen, på visborg..
Ivanrogov Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Okey. Skal vi regne sammen hvor mange som kommer? Om de som jeg har invitert kommer, blir det følgende: E46 touring (min) E39 touring/bmw 2002 E39 Sedan (REBell) E39 Touring E39 Sedan (vegar br) E46 sedan E46 sedan E34 sedan (kimmen) E36 touring (mbrothe) E36 touring E36 Sedan? (bmwtuppa) E30 Coupe E30 Coupe (opt) Vi blir vel rundt 6biler da, regner med 20% er fyllesyke, 10% er på sykehuset, og 20% gir faen
mbrothe Skrevet Januar 9, 2008 Skrevet Januar 9, 2008 Sett navn på bilene da, så jeg aner hvem du har snakka med og ikke.. Og legg til meg på lista, skal da klare å komme meg opp i tide
opt Skrevet Januar 9, 2008 Forfatter Skrevet Januar 9, 2008 Ta med meg også på lista da, stiller med e30 Coupe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå