danielj Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Hei Mats, fin bil du har fått deg! Fikk satt på de Riviera felgene og senka bilen, som du spurte om jeg kunne gjøre! fikk desverre ikke tid til å få lister og dørhandtak i samme farge som bilen, i dag.. kan gjøre det men det tar nermere en dag å få gjort! Tok i utgangspunkt dette bildet! Modd med Riviera felgene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 takk skal du ha ser drittfet ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielj Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Jepp ser ut til at de passer veldig godt til bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Ble råbra.... Helt annen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 ja blei dritt bra... kanskje kjøre på med svarte detalja alikavel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielj Skrevet Mars 4, 2008 Share Skrevet Mars 4, 2008 Jepp bare den kommer nermere bakken og får få noen fete Vertini Riviera 18" så kommer bilen til å bli rå lekker, Mats! Syns ikke det gjør noe med de svarte plastik detaljene, men det er din bil og du bestemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 4, 2008 han blir senka nu i neste uka, å 19" riviera e betilt så ingen problem får se ka det kosta å lakkere de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 angående dørhåndtak, så må de byttes.. Var å hørte med det angående når de skal skifte alle dørene på bilen min.. Fikk beskjed om at jeg må kjøpe "ferdig" grunnet håndtak, da lakken ikke vil feste seg skikkelig på de som er sort plast org. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielj Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 angående dørhåndtak, så må de byttes.. Var å hørte med det angående når de skal skifte alle dørene på bilen min.. Fikk beskjed om at jeg må kjøpe "ferdig" grunnet håndtak, da lakken ikke vil feste seg skikkelig på de som er sort plast org. Det spørs jo bare om at man bruker riktig grunning og lakk! og sefølgelig om lakerern har kunskap! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2008 hmm, det kan stemme for den finishen som er på nå er ganske glatt, og metalisk... så det kan godt hende, men skal snakke med en lakkerer å høre du vet at bmw vil jo bare tjene mer penger , såklart sier de at man må kjøpe nye håndtak hos dem... eller har du snakket med en lakkerer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 5, 2008 Share Skrevet Mars 5, 2008 jeg har vært hos en av Norges mest fremste oppretter/lakkerer.. Så regner med de vet hva de snakker om.... Og han tjener mer på og driver og pusse/grunne på de gamle kontra kjøpe ferdige.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 okei, da så jaja, hvor får man kjøpt håndtakene? gs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersM Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 gs har, bmw har osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielj Skrevet Mars 6, 2008 Share Skrevet Mars 6, 2008 Hva er da så spesielt med BMW handtakene? er da ikke stor forskjell på plast fra BWM, Audi, Toyota, Honda og Lexus?? for å være helt ærlig tror jeg at det ikke er noe som helst problem å lakere opp dem gamle! Bare man gjør en god for håndsjobb så skal det meste gå! (skal utdanne med til lakkerer, så om fire år kan jeg ta meg av lakkering, av dørhandtak og lister hehe) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2008 daniel, litt lenge å vente! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå