Gå til innhold

min "nye" e46 318 00' Aerodynamic nye ting s.12

ellingz1
 Share

Anbefalte innlegg

Hei Mats, fin bil du har fått deg!

Fikk satt på de Riviera felgene og senka bilen, som du spurte om jeg kunne gjøre! fikk desverre ikke tid til å få lister og dørhandtak i samme farge som bilen, i dag..:( kan gjøre det men det tar nermere en dag å få gjort!

Tok i utgangspunkt dette bildet!

04092007530.jpg

Modd med Riviera felgene

04092007530copy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jepp bare den kommer nermere bakken og får få noen fete Vertini Riviera 18" så kommer bilen til å bli rå lekker, Mats! Syns ikke det gjør noe med de svarte plastik detaljene, men det er din bil og du bestemmer! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående dørhåndtak, så må de byttes.. Var å hørte med det angående når de skal skifte alle dørene på bilen min.. Fikk beskjed om at jeg må kjøpe "ferdig" grunnet håndtak, da lakken ikke vil feste seg skikkelig på de som er sort plast org.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

angående dørhåndtak, så må de byttes.. Var å hørte med det angående når de skal skifte alle dørene på bilen min.. Fikk beskjed om at jeg må kjøpe "ferdig" grunnet håndtak, da lakken ikke vil feste seg skikkelig på de som er sort plast org.

Det spørs jo bare om at man bruker riktig grunning og lakk! og sefølgelig om lakerern har kunskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, det kan stemme for den finishen som er på nå er ganske glatt, og metalisk... så det kan godt hende, men skal snakke med en lakkerer å høre :P du vet at bmw vil jo bare tjene mer penger , såklart sier de at man må kjøpe nye håndtak hos dem... eller har du snakket med en lakkerer??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er da så spesielt med BMW handtakene? er da ikke stor forskjell på plast fra BWM, Audi, Toyota, Honda og Lexus??

for å være helt ærlig tror jeg at det ikke er noe som helst problem å lakere opp dem gamle! Bare man gjør en god for håndsjobb så skal det meste gå!

(skal utdanne med til lakkerer, så om fire år kan jeg ta meg av lakkering, av dørhandtak og lister :wink: hehe)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...