Gå til innhold

min "nye" e46 318 00' Aerodynamic nye ting s.12

ellingz1
 Share

Anbefalte innlegg

hehe.. regner med det blir damefest ja..;) men i år har jeg med meg medbrakt..;);)

Noen som har noe film fra i fjord?? kunne tenkt meg litt mere av volvoen..;)

du har medbrakt ja :P det blir vel en forykende guttetur :P

mange som filmet, jeg skulle få råmatrialle og klippe det, men fikk det aldri :)

hehe.. blir nok en super tur uansett.. har bestilt sol å fin vær..;);) så blir vel litt båling å pilsng..;);)

du må jo få di t å sende d t dæ... veit richard har endel..

bra du har bestilt bra ver :P æ gler mæ nu sinnsykt...

tenkte kanskje æ sku hive bimmern ut på banen :P ikkje mykkej motor men den slæpp sinnsykt lætt nu ves æ vil ;)

hehe.. kansje en tur utpå m bimmern. slepp lett m litt hjelp en bimmer ja. å så lett å kontrollere..;)

vi får se ka som skjer :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
  • Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ble bra med felgene! Men er det de du la ut bilde av på side 6? Ser jo ut som phantom felgene...? Ikke fjern hverken vingen eller øyenlokk! :wink:

nei trodde det var de andre :) men er phantom ja... å tror de delene blir, mange synest at øylokk på e46 ser rånete ut, eller på bmw generelt, men syns det kler bilen jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble råbra ja :) men kanskje senke litt mer fremme... ??

har litt motorproblemer, toppakningen mellom 4 sylyndern og kjølekanalen er gåen... så her er spørsmåle, hvor vanskelig å skifte? bmw i byen sa de sku ha mellom 10k og 15k spørs hvor stor skade det var... eller er det kanskje lurt å bare kjøpe en ny motor å hive i, siden det kan være fare for at blokka er sprukken, kanskje noe større??? :P

Hvis du skal bruke 15 K på og rette den "lille" motoren som står i, er jeg ikke i tvil om at jeg ville plassert en større maskin inn. Koster deg omtrent det samme. Kjøp komplett motor med ecu og alt ifra sverige. Få den sendet til Karresuannto, og hent den selv dær. Koster deg det samme ca.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det ble råbra ja :) men kanskje senke litt mer fremme... ??

har litt motorproblemer, toppakningen mellom 4 sylyndern og kjølekanalen er gåen... så her er spørsmåle, hvor vanskelig å skifte? bmw i byen sa de sku ha mellom 10k og 15k spørs hvor stor skade det var... eller er det kanskje lurt å bare kjøpe en ny motor å hive i, siden det kan være fare for at blokka er sprukken, kanskje noe større??? :P

Hvis du skal bruke 15 K på og rette den "lille" motoren som står i, er jeg ikke i tvil om at jeg ville plassert en større maskin inn. Koster deg omtrent det samme. Kjøp komplett motor med ecu og alt ifra sverige. Få den sendet til Karresuannto, og hent den selv dær. Koster deg det samme ca.

vurderer det ja, men hvis jeg skal ha noe støre i.. feks. 325 motor, hvor mye jobb er det? å bygge om å slikt??? noen som vet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

da har jeg besstilt masse meguiars produkter, og fler meg til å ta en sikkelig rengjøring før sommern :) pluss at jeg har senka bil mer framme ...

jeg har bes.

Meguiar Water Magnet Drying Towel.

Meguiar Felgbørste.

Meguiar Gold Class Body Duster (til treffan )

Meguiar Vaskehanskei Mikrofiber

NXT Carwash

Deep Crystal Paint Cleaner

Quik Clay Detailing System

Gold Class Car Wash And Conditioner

Foam Applicator Pads

Quik Detailer

Scratch X

Deep Crystal Polish

NXT Tech wax

Leather Cleaner and Conditioner (til skinne i bilen)

Supreme Shine Microfiber

ny9eutlhicc975wn8fle.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...