Gå til innhold

min "nye" e46 318 00' Aerodynamic nye ting s.12

ellingz1
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 165
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

neida, den er vel ikke gåen, er ikke sikekr på hva det er, kan være toppen, ja, de sa på bmw det kunne være så mangt... å siden jeg skulle bytte motor så gjorde det ingen ting...

Må vel først bli sikker på ka det er , slik at du kan selge motoren din til en jappis for to tredjedeler av prisen på den motoren du skal kjøpe, hvis motoren er i orden. :wink:

Hørtes nå ut som om den er kjørbar.

Ka e det som feiler den da ? Er det masse hvitt røyk ? Dårlig drag ? Gul slim i oljen ? Kan hende en kamerat av meg ska kjøpe den hvis den er i orden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida, den er vel ikke gåen, er ikke sikekr på hva det er, kan være toppen, ja, de sa på bmw det kunne være så mangt... å siden jeg skulle bytte motor så gjorde det ingen ting...

Må vel først bli sikker på ka det er , slik at du kan selge motoren din til en jappis for to tredjedeler av prisen på den motoren du skal kjøpe, hvis motoren er i orden. :wink:

Hørtes nå ut som om den er kjørbar.

Ka e det som feiler den da ? Er det masse hvitt røyk ? Dårlig drag ? Gul slim i oljen ? Kan hende en kamerat av meg ska kjøpe den hvis den er i orden.

tror det er bare en liten liten sprekk i toppakningen mellom kjølekanalen og 4-stemplet slikt at det blir komprasjon i kjøle systemet... det ryker ikke, er ikke vann i olja, eller olje i vannet og den drar slikt som den skal, så ja den er fult kjørbar...

men blir sikkert ikke å bytte motor for i jule eller sptember, alle mnd i mellom er fullpakka med jobb... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror det er bare en liten liten sprekk i toppakningen mellom kjølekanalen og 4-stemplet slikt at det blir komprasjon i kjøle systemet... det ryker ikke, er ikke vann i olja, eller olje i vannet og den drar slikt som den skal, så ja den er fult kjørbar...

... stiger den i tempratur da ? Dette hørtes nå heller ut som luft i systemet. For hvis det lekker vann i til stempelet så skal den ryke. Kompresjon kommer av luftlommer som skaper enormt med trykk når motoren blir varm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... stiger den i tempratur da ? Dette hørtes nå heller ut som luft i systemet. For hvis det lekker vann i til stempelet så skal den ryke. Kompresjon kommer av luftlommer som skaper enormt med trykk når motoren blir varm.

den stiger bare når det blir tomt for vann, å ja det kommer luft i systemet, så jeg må kjøre med lokket til kjølevannet litt åpent for å få ut overtrykket. men tempraturen er normal som regel...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg må kjøre med lokket til kjølevannet litt åpent for å få ut overtrykket. men tempraturen er normal som regel...

bøffer du med meg eller ? ... er jo ikke rart det er overtrykk i systemet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så jeg må kjøre med lokket til kjølevannet litt åpent for å få ut overtrykket. men tempraturen er normal som regel...

bøffer du med meg eller ? ... er jo ikke rart det er overtrykk i systemet

trykket kommer i fra 4-stemplet sier BMW her i tromsø, hva mener du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...