ellingz1 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Fin denne!Har du vært i trondheim med bilen.. mener å ha sett denne i fjorgata, la merke til logoen på siden.. stemmer det, var vel der nede rundt førstemai helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Bilen ble sinnsykt grom etter du la den skikkelig mot bakken, Mats! Så skikkelig sinna ut i går! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Bilen ble sinnsykt grom etter du la den skikkelig mot bakken, Mats! Så skikkelig sinna ut i går! jeg va sikkelig sinna hehe, nei er driiittt fornød selv nå er det bare soting og litt stereo igjen, også ny motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 kjorer du rundt med gaen toppakning paa den bilen ?? Er du gal ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 neida, den er vel ikke gåen, er ikke sikekr på hva det er, kan være toppen, ja, de sa på bmw det kunne være så mangt... å siden jeg skulle bytte motor så gjorde det ingen ting... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 neida, den er vel ikke gåen, er ikke sikekr på hva det er, kan være toppen, ja, de sa på bmw det kunne være så mangt... å siden jeg skulle bytte motor så gjorde det ingen ting... Må vel først bli sikker på ka det er , slik at du kan selge motoren din til en jappis for to tredjedeler av prisen på den motoren du skal kjøpe, hvis motoren er i orden. Hørtes nå ut som om den er kjørbar. Ka e det som feiler den da ? Er det masse hvitt røyk ? Dårlig drag ? Gul slim i oljen ? Kan hende en kamerat av meg ska kjøpe den hvis den er i orden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 neida, den er vel ikke gåen, er ikke sikekr på hva det er, kan være toppen, ja, de sa på bmw det kunne være så mangt... å siden jeg skulle bytte motor så gjorde det ingen ting... Må vel først bli sikker på ka det er , slik at du kan selge motoren din til en jappis for to tredjedeler av prisen på den motoren du skal kjøpe, hvis motoren er i orden. Hørtes nå ut som om den er kjørbar. Ka e det som feiler den da ? Er det masse hvitt røyk ? Dårlig drag ? Gul slim i oljen ? Kan hende en kamerat av meg ska kjøpe den hvis den er i orden. tror det er bare en liten liten sprekk i toppakningen mellom kjølekanalen og 4-stemplet slikt at det blir komprasjon i kjøle systemet... det ryker ikke, er ikke vann i olja, eller olje i vannet og den drar slikt som den skal, så ja den er fult kjørbar... men blir sikkert ikke å bytte motor for i jule eller sptember, alle mnd i mellom er fullpakka med jobb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 juli Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mai 28, 2008 Share Skrevet Mai 28, 2008 tror det er bare en liten liten sprekk i toppakningen mellom kjølekanalen og 4-stemplet slikt at det blir komprasjon i kjøle systemet... det ryker ikke, er ikke vann i olja, eller olje i vannet og den drar slikt som den skal, så ja den er fult kjørbar... ... stiger den i tempratur da ? Dette hørtes nå heller ut som luft i systemet. For hvis det lekker vann i til stempelet så skal den ryke. Kompresjon kommer av luftlommer som skaper enormt med trykk når motoren blir varm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 tror det er bare en liten liten sprekk i toppakningen mellom kjølekanalen og 4-stemplet slikt at det blir komprasjon i kjøle systemet... det ryker ikke, er ikke vann i olja, eller olje i vannet og den drar slikt som den skal, så ja den er fult kjørbar... ... stiger den i tempratur da ? Dette hørtes nå heller ut som luft i systemet. For hvis det lekker vann i til stempelet så skal den ryke. Kompresjon kommer av luftlommer som skaper enormt med trykk når motoren blir varm. den stiger bare når det blir tomt for vann, å ja det kommer luft i systemet, så jeg må kjøre med lokket til kjølevannet litt åpent for å få ut overtrykket. men tempraturen er normal som regel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joe Skrevet Mai 29, 2008 Share Skrevet Mai 29, 2008 så jeg må kjøre med lokket til kjølevannet litt åpent for å få ut overtrykket. men tempraturen er normal som regel... bøffer du med meg eller ? ... er jo ikke rart det er overtrykk i systemet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Mai 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2008 så jeg må kjøre med lokket til kjølevannet litt åpent for å få ut overtrykket. men tempraturen er normal som regel... bøffer du med meg eller ? ... er jo ikke rart det er overtrykk i systemet trykket kommer i fra 4-stemplet sier BMW her i tromsø, hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 var på årets første "treff" i går, var på dragrace, og hadde bare bilen litt på utstilling men det va artig, folk snur seg og tar bilder, å det er bestandig gøy ikke den bste lineup på sia men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 1, 2008 Share Skrevet Juni 1, 2008 Ser virkelig bra ut nå bimmern din... Jeg ville faktisk ikke lakkert dørhandtakene i samme fargen som bilen. Pent med litt sorte detaljer rund om kring. Men de hadde kanskje blitt bedre i svart "blank"..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2008 jepp takk takk, starter å forme seg... men er desberat etter ny motor så er på leiting etter en 320 eller en 325 motor.. du tenker noe som blackline lakk ting? hmm.. tjaa, kanskje, men er ikke pri. 1 for tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå