SuperGaute Skrevet Juni 2, 2008 Share Skrevet Juni 2, 2008 Kan jo ikke være så vanskelig å få tak i motor til en 3'er...? Og når du først skal bytte er det vel opplagt at du må ha 2.5 litern? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2008 Kan jo ikke være så vanskelig å få tak i motor til en 3'er...? Og når du først skal bytte er det vel opplagt at du må ha 2.5 litern? tror ikke det er så vanskelig, men har så sinnykt mye å gjøre.. er også i bodø for tiden BTW jobber med asmyra live og såklart blir det en 2,5l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juni 3, 2008 Share Skrevet Juni 3, 2008 Kan jo ikke være så vanskelig å få tak i motor til en 3'er...? Og når du først skal bytte er det vel opplagt at du må ha 2.5 litern? tror ikke det er så vanskelig, men har så sinnykt mye å gjøre.. er også i bodø for tiden BTW jobber med asmyra live og såklart blir det en 2,5l Si i fra en dag du er her. Så får vi sett på bilene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2008 Kan jo ikke være så vanskelig å få tak i motor til en 3'er...? Og når du først skal bytte er det vel opplagt at du må ha 2.5 litern? tror ikke det er så vanskelig, men har så sinnykt mye å gjøre.. er også i bodø for tiden BTW jobber med asmyra live og såklart blir det en 2,5l Si i fra en dag du er her. Så får vi sett på bilene! jepp, blir her til mandag, men har ikke bilen med, tok fly... men skal si i fra en ettermiddag jeg har ekstra tid.. men her kommer flere bilder fra dragrace, tatt av hansy i tromsø liker det siste best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Juni 14, 2008 Share Skrevet Juni 14, 2008 Fet bil...det skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 29, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SuperGaute Skrevet Juli 13, 2008 Share Skrevet Juli 13, 2008 Her er noen av bildene Daniel tok av bilene... (er vel han som har tatt de to ovenfor også? ) Syns det gjorde seg med de to kg fluene du hadde i fronten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
danielj Skrevet Juli 15, 2008 Share Skrevet Juli 15, 2008 Blei jo bra det derre, med tanke på at det var en milion fluer der hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 haha... takk takk takk.... jepp blei ganske bra, du e flink daniel neste gang må dåkker si i fra sånn at æ har tid tel å fjerne blode på fronten etter fluen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet Juli 15, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2008 haha... takk takk takk.... jepp blei ganske bra, du e flink daniel neste gang må dåkker si i fra sånn at æ har tid tel å fjerne blode på fronten etter fluen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 da er det en god stund sia det har skjedd noe, men det har egentlig skjedd masse har fått sotet rutene profersjonelt her i tromsø, alle 7 uten om front viduet. har fått inn en ny spiller, pioneer med skjerm, pluss badge framme og bake i carbon. også har jeg funnet en bil som jeg har som utgangspung å jeg nermer meg sikkelig.. jeg har byttet ut skiltplateholderen med bare en list, å det ble ganske bra.. skal ta flere bilder når jeg finner laderen til kamaeret. sånn det så ut før ser du lenger opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Ble bra! Kan jeg få spørre hva du måtte ut med for å sote rutene og hvor mange % du har? Btw, kjører du uten skilt foran? blir ikke dette mye pæs med snuten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ellingz1 Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 har fått meg lite skilt foran, sånn type prøveskilt size:) sotingen bet jeg 6000 for, da tak de ut bakruten å satt den inn på nytt, tror den stoper 35% av lyse eller noe sånt, er ikke en sånn kjempe mørk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 Bilen din er penere enn inspirasjonsbilen din, Mats Var du hos Stian (Autoteck) å fikk lagt solfilm? Godt at du tar vare på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet September 19, 2008 Share Skrevet September 19, 2008 har fått meg lite skilt foran, sånn type prøveskilt size:) sotingen bet jeg 6000 for, da tak de ut bakruten å satt den inn på nytt, tror den stoper 35% av lyse eller noe sånt, er ikke en sånn kjempe mørk Jeg regner vel forsåvidt med at det skiltet ikke akkurat er utstedt av Biltilsynet? Er jo fortsatt mulig at du kan bli stoppet og siktet for dokumentforfalskning, hvis politiet som stopper deg kjenner reglene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå