Gå til innhold

Bmw i dårlig lys igjen.

BMW_Racing
 Share

Anbefalte innlegg

han var jo forbi og bilen i mot var jo langt unna... så kan ikke si at den var så alle værst... er værre hvis han begynte forbikjøringen da motparten var så nære og han hadde hatt en kassevogn...

Det er netopp det,folk flest er vant til toyota corolla 1.3,og som alle vet,så finns det vel ingen bmw som går så dårlig som dem(bortsett fra isetta kanskje).

Fasinerer meg over hvor mange folk som blinker i lysa til deg(som om det hjelper å bli blendet hvis man har en stygg forbikjøring),når du kjører forbi,og er inne i fila di igjen 5 sekunder før et sammenstøt hadde vært mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blending er det værste jeg vet, kjørte på 4filern på e18 i går kveld.. var det en ny toyota stasjonsvogn av noe slag som absolut skulle forbi jeg lå i høyre fila i 120 på speedo hadde greit tempo.. og med en gang han la seg in til høyra fila igjen så gikk speedoen ned til 110 så kjørte jeg forbi og han starter å blende som faen i 5min.. for en gjøk... at folk ikke kan holde en jevn fart og blir sure da de blir forbikjørt fordi de slakka ned..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe å bry seg om at de legger ut slike bilder da? Folk flest ser ikke at det er en BMW engang.

Uansett tror jeg det er 50-sone på stedet, og utkjøring fra bensinstasjon, så han kunne sikkert valgt et smartere sted å kjøre forbi, men gjort er gjort, og det gikk åpenbart bra. Kan jo til og med være det er regissert.

Håkon, Ja, E30 M3 og 190E har store likheter bakfra. Lå to biler bak en 190E i mørket i forgårs, og trodde det var E30 M3 helt til vi passerte den. Profilen og parklysene bak er veldig like - to firkanter godt inn mot midten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...