Frode_E30 Skrevet Desember 31, 2007 Skrevet Desember 31, 2007 Har rådene alltid vert så billige? http://www.pure-pf.com/webshop/ppf_webs ... cts_id=466
iittala Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 Og kjøper du fra f.eks summitracing blir de enda billigere. Delenummeret er crs5313b63d. De er ikke lagervare så du finner dem ikke i nettbutikken, men dersom du sender en mail og ber dem ta inn rådene legger de dem til for en kort stund så du får bestillt. Mener jeg gav litt over 600$ for et sett pluss frakt og ekspedisjonsgebyr. Edit: Tull og tøys, jeg gav $475.99 for dem pluss frakt og ekspedisjonsgebyr. Kom på 500$ inkl frakt pluss moms. Da snakker vi billig.
Frode_E30 Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Skrevet Januar 1, 2008 Og kjøper du fra f.eks summitracing blir de enda billigere. Delenummeret er crs5313b63d. De er ikke lagervare så du finner dem ikke i nettbutikken, men dersom du sender en mail og ber dem ta inn rådene legger de dem til for en kort stund så du får bestillt. Mener jeg gav litt over 600$ for et sett pluss frakt og ekspedisjonsgebyr.Edit: Tull og tøys, jeg gav $475.99 for dem pluss frakt og ekspedisjonsgebyr. Kom på 500$ inkl frakt pluss moms. Da snakker vi billig. Ja det var billig! Hvor Holder de til? Skaffer dem stempel også?
iittala Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Ja det var billig! Hvor Holder de til? Skaffer dem stempel også? Holder til i USA, eller på nett; www.summitracing.com. Tviler på at de har stempler til bmw. De driver primært med v8 og "imports"(fra japan).
olds69 Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Ja det var billig! Hvor Holder de til? Skaffer dem stempel også? Holder til i USA, eller på nett; www.summitracing.com. Tviler på at de har stempler til bmw. De driver primært med v8 og "imports"(fra japan). Summit anbefales på det sterkeste. Til det meste! iitala: hva het den sjappa hvor du henta JE stemplene dine? Var jo flott service der også, til tross for en litt kjip nettside. Olds69
iittala Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Hvis jeg ikke husker feil het de Top End Performance og hadde nettside www.racetep.com. Skikkelig bakgårssjappe med veldig godt rykte. Dessuten var han billig og får laget stempler på mål du er villig til å betale for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå