opt Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 1. Skal ikke slutte å snuse. 2. Trene mer. 3. Bruke litt mindre penger.
eriklepe Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 mitt nyttårsforsett er egentlig mer et nyttårsfortsettt, dvs skal fortsette der jeg slapp i fjor.
JoCCe Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Mitt nyttårs forsett er å trene litt mer. Tenke litt på helsa på jobb, bruke støvmaske å frisklufts maska litt oftere (A) Prøøøve å finne ny dame, evt prioritere bil
316 Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Skrev noe litt morsomt her på nyttårsaften.. Hehe! Nyttårsforsett 1; Kjøre lovlig og holde fartsgrensene. Dette gikk bra helt til jeg ble stoppet på natt til første nyttårsdag. Hadde 2 i promille og suste gjennom 60-sona i 120 km/t. Nyttårsforsett 2; Tilbringe mindre tid på byen, og være trofast mot kona og min familie. Vel, etter at jeg mista lappen bar det rett ut på byen.. Da jeg våknet i dag tidlig, viste det seg at jeg lå i sengen til en randon dame, selvfølgelig rundt 15 år eldre enn meg, og vesentlig mindre pen enn kona mi.
Dirty Skrevet Januar 2, 2008 Skrevet Januar 2, 2008 Skrev noe litt morsomt her på nyttårsaften.. Hehe!Nyttårsforsett 1; Kjøre lovlig og holde fartsgrensene. Dette gikk bra helt til jeg ble stoppet på natt til første nyttårsdag. Hadde 2 i promille og suste gjennom 60-sona i 120 km/t. Nyttårsforsett 2; Tilbringe mindre tid på byen, og være trofast mot kona og min familie. Vel, etter at jeg mista lappen bar det rett ut på byen.. Da jeg våknet i dag tidlig, viste det seg at jeg lå i sengen til en randon dame, selvfølgelig rundt 15 år eldre enn meg, og vesentlig mindre pen enn kona mi. håper får din skyld, at dette var kødd hadde heller skytt meg selv en å skrytet av det
shv Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Ned i vekt! Er du tjukk? Er vel ikke direkte tykk, men har ikke noe 6-pack! Så det blir å fortsette med sunt kosthold og pumpe jern, og jogge litt!
opt Skrevet Januar 3, 2008 Skrevet Januar 3, 2008 Ned i vekt! Er du tjukk? Er vel ikke direkte tykk, men har ikke noe 6-pack! Så det blir å fortsette med sunt kosthold og pumpe jern, og jogge litt! Pass deg for det med jogging, du kan få svake knær og kort pust
Vibsn Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 mitt nyttårsforsett er å kjøpe meg en kanonflott "ny" 7 serie:) Og selge min 730i:)
zHk Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 1. Begynne å trene som før 2. Fikse bmw`n 3. Bruke mindre penger!
shv Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Ned i vekt! Er du tjukk? Er vel ikke direkte tykk, men har ikke noe 6-pack! Så det blir å fortsette med sunt kosthold og pumpe jern, og jogge litt! Pass deg for det med jogging, du kan få svake knær og kort pust Snakker du av erfaring?
plumbo79 Skrevet Januar 6, 2008 Skrevet Januar 6, 2008 Jeg skal begynne å drikke mer, røyke, generelt bli en dårligere person, selge alle bmw`ene og kjøpe kia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå