Sir Hofstad Skrevet Desember 31, 2007 Share Skrevet Desember 31, 2007 Har flere og de viktigste blir vel å kutte røyken (for å kunne bruke mer kr på bilene..) Noen andre som har noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsinnj Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Kjøre minst mange timer med BMW!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
snurresprett Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 prøve å rydden opp i forholdet mitt:( jevla rot hele styret................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hyggmaister Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Gi sprekere motor til bimmern! (trimkam evt b18m42motor) Ellers holde meg unna røyk ogdrit og så selvflogelig drikke som faen!! Skål for fi##e og fedreland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 ikke en dritt.. edit: jo 1 : drikke mindre! det trenger jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Få sveisa noe rust på BMW`n og få den registert til sommeren! Ellers holde meg unna snus og røyk for å kunne bruke pengene på bilen heller, har man mye mer glede av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ADHD POWER Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 prøve å beholde lappen lenger enn en måned denne gangen:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smez Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 gå ned i vekt og få i stand 635n i 100% stand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Jeg skal slutte å spise så mye junkfood (ikke kutte helt) og generelt spise og drikke sunnere. Pluss få hjem alle bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoaldJ Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Gi E30`n nytt og bedre liv ved og restaurere den helt fra bunn. Muligens gi noen timer til samboeren sin Civic også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magge Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Kjøpe meg 540 og få meg ny jobb. Skal bli en ny mann! kanskje jeg skal prøve å bli litt lettere å ha med å gjøre. Ikke hisse meg slik opp på dama for den minste ting. Ikke bli dritings hver gang jeg går ut. Er ikke så lett å stoppe før det er tomt:p Sikkert mange som kjenner seg igjen her. Da har jeg vel fått me alt:P hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rotty Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Mitt er å slutte ha nyttårsforsetter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 mitt er å slutte å kjøpe mat på jobb Høhhø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboxs Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 jeg har noe så teit som å slutte å bite negler men det er faen ikke lett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TSL Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 her er det mange gode. har noen jeg også. spise sunnere på jobb.(lever på burgere hele uka) få bilen kjørbar innen 20 jan. og få den helt ferdig iløpet av året. bruke pappa helgene kun til barna og ikke bil bli litt flinkere med penge forbruket. ikke bli kanon vær gan jeg drikker. og ikke minst prate mindre i mobilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå