RoaldJ Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 blir så fårbanna når jeg leser slik. ingen av de 3 kan jo ha litt fornuft i den lille skallen sin. tenker de bare på seg selv? håper de mister lappen om dette skulle gjenta seg. uakseptabels ass! skrev du dette for og skrøyte over venna dine, som tror de er kule? eller bare for å skape reaksjon og diskusjoer om hvor idiot det går ann og være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReBell Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Fyllekjøring er det værste jeg vet... Og det er minst like ille å skryte av det eterpå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Tviler på at de kompisene dine er helt klar i toppen. En ting er å utsette seg selv for fare, men tenk på de andre trafikantene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diesel power Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Fyllekjøring, lek med skarpladde våpen, 200km/t gjennom sentrum av byen. All the same, det vitner om at noe ikke er tilkoblet i skallen, og man skulle automatisk blitt lagt inn for lobotomi....... Mange skylder på at fylla har skylda, bullshit..... Er man koblet riktig så ligger denne sperren der uansett bevisthetsgrad. Over til historie, to kompiser av meg spurte om å få låne bilen til Bergen en tur (fra Kristiansund), men mulig de også skulle kjøre litt videre, og besøke folk i Stavanger Ehhh, nei. Trenger bilen selv, så de fikk høre med søstra til han ene. De endte opp med hennes meget slitte hvite 82mod kadett 1,6-1,2??? Hørte ikke fra dem på noen dager så jeg ringte de opp. De var da nylig ankommet Malaga Bilen hadde holdt, men var nå dekkorert med en stor elg(klistremerke) som dekket hele panseret. Problemet var å holde dette skjult for søstra. Noe som ikke ble enklere for de da jeg nevnte ting som km.stand og forsikring bl.a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Er jo ikke mer enn 350mil til malaga fra trondheim? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 1, 2008 blir så fårbanna når jeg leser slik. ingen av de 3 kan jo ha litt fornuft i den lille skallen sin. tenker de bare på seg selv? håper de mister lappen om dette skulle gjenta seg. uakseptabels ass! skrev du dette for og skrøyte over venna dine, som tror de er kule? eller bare for å skape reaksjon og diskusjoer om hvor idiot det går ann og være? vet ikke heeelt hvorfor jeg la ut den historien, mest for å høre andres synspunkter/meninger, og andres erfaringer på akkurat lange og meningsløse bilturer.. Viser seg jo å være mye rart ihvertfall... Men jeg er også helt enig, at det er jo ikke mye smart å fyllekjøre, og når det er snakk om såpass lange distanser som kjøretur på opptil 4-5timer, så burde det gått opp ett lys for di aller fleste at det kansje er på tide å parkere bilen, og bli edru før noen blir skadet!! Ble selv helt sjokka da jeg hørte det, og trodde dem ikke, før jeg fikk det bekrefta senere på kvelden! ADIOS: d va jo seff nåen hovsinga men e nok ikje lurt å nevna navn.. fatte ikje at d e muli!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå