B. Sveigdalen Skrevet Januar 1, 2008 Skrevet Januar 1, 2008 To stk. drivakslinger til 328 selges. Disse ble kjøpt hos GS i forbindelse med et diffbytteprosjekt som aldri ble fullført, og disse er derfor aldri brukt av meg. Ta kontakt dersom du er interessert, så blir vi enige om en pris. Jeg husker ikke hva jeg gav for disse hos GS, men kan finne ut det. Tlf. 911 71 398
B. Sveigdalen Skrevet Januar 2, 2008 Forfatter Skrevet Januar 2, 2008 Kan nevne at prisen på pakken med disse to drivakslingene var 3000,- pr. mai 2005. Selges kr. 1000,- eller bud.
B. Sveigdalen Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Skrevet Januar 5, 2008 Det gjør de. Prosjektet mitt gikk ut på at jeg skulle montere en 325 diff på en 320. (Begge E36) Selve diffen var mye større enn 320 diffen, følgelig også medbrigerene, så derfor måtte jeg bytte drivakslinger.
B. Sveigdalen Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Skrevet Januar 16, 2008 Har drasset disse drivakslingene fram og tilbake, ryddet dem og sparket borti dem i flere år. Og jeg er nå så utrolig lei av dem, at jeg gir et siste tilbud: 1000,- inkludert frakt. Blir jeg ikke kvitt dem innen neste uke, blir de med på jobben, og havner i stålcontaineren..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå