Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

He he, velkommen etter på at sprengte dekk ødelegger mye på karossen. Jeg har prøvd å ikke kjøre dekka helt ned i år, men god dritt. Er ikke lett å slutte når man ligger på fin sladd og dekka går i oppløsing/ slipper banen eller sprenges. Lykke til med vinter overhaling, så ses vi på "skråss" neste år. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, velkommen etter på at sprengte dekk ødelegger mye på karossen. Jeg har prøvd å ikke kjøre dekka helt ned i år, men god dritt. Er ikke lett å slutte når man ligger på fin sladd og dekka går i oppløsing/ slipper banen eller sprenges. Lykke til med vinter overhaling, så ses vi på "skråss" neste år. :D

Takktakk!

Det verste er når dekkbanen slipper og blir som en lang gummipisk som pisker siden av bilen! Satser på litt diff-modifikasjoner i vinter, så sees vi i Powerdrift serien 2009 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

..og jeg som trodde sesongen var over!!! ...der tok jeg skammelig feil ja!! :)

Nok en røykfyllt dag på Rudskogen er over! Fikk kjørt opp alle drittdekka jeg hadde med! Begynner å bli rimelig lei av å drifte på ferdigutslitte dekk som jeg finner i dekkcontainere nå ass! Satser på å få til en avtale med en forhandler/importør snart, for å få en god deal på et parti med nye og billige 17" dekk.

RRRudskogen006.jpg

Noen som fikk tatt noe tøffe bilder av M5'en i dag da....? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...