KingB Skrevet Oktober 26, 2008 Forfatter Skrevet Oktober 26, 2008 KingB: Heisann. Var morro de gangene vi kjørte i nærheten av hverandre. Artig å se den store touringen i sladd Var dumt at det bare var lov å sladde i langsvingen. Regna nesten med at du fikk advarsel i det første heatet etter pausa, da jeg stod rett bak deg i utslippet. Så du sladda mye mer enn meg og jeg fikk advarsel uten at jeg egentlig helt skjønte hvorfor. Var jo vanskelig å unngå sladd det så glatt banene var i går. Den bekken som rant over banen etter langsletta var skummel, rart at det ikke skjedde mer der. Kanskje vi kan slå av en prat neste gang visst jeg ikke er like sjenert da også Hei Trond Du må ikke være sjenert vettu Trond. Neste gang så slår vi av en prat, ikke sant? Bilen din så ut til å fungere veldig bra! Du hang på meg som en klegg så jeg måtte jo bare slippe deg forbi tilslutt Til sommeren må vi satse mer på rene drifting treff! Denne sporkjøringen tar livet av meg. Er så kjedelig at jeg holder på å sovne bak rattet, heheh Nå tas M5'en inn i garasjen for vinteren. Den skal få tidenes beste pleie og omsorg! Følg med for oppdateringer!
Trond.S Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 KingB: Heisann. Var morro de gangene vi kjørte i nærheten av hverandre. Artig å se den store touringen i sladd Var dumt at det bare var lov å sladde i langsvingen. Regna nesten med at du fikk advarsel i det første heatet etter pausa, da jeg stod rett bak deg i utslippet. Så du sladda mye mer enn meg og jeg fikk advarsel uten at jeg egentlig helt skjønte hvorfor. Var jo vanskelig å unngå sladd det så glatt banene var i går. Den bekken som rant over banen etter langsletta var skummel, rart at det ikke skjedde mer der. Kanskje vi kan slå av en prat neste gang visst jeg ikke er like sjenert da også Hei Trond Du må ikke være sjenert vettu Trond. Neste gang så slår vi av en prat, ikke sant? Bilen din så ut til å fungere veldig bra! Du hang på meg som en klegg så jeg måtte jo bare slippe deg forbi tilslutt Til sommeren må vi satse mer på rene drifting treff! Denne sporkjøringen tar livet av meg. Er så kjedelig at jeg holder på å sovne bak rattet, heheh Nå tas M5'en inn i garasjen for vinteren. Den skal få tidenes beste pleie og omsorg! Følg med for oppdateringer! Hehe.. Høres ut som en plan det! Bilen min virker nå da, endelig! Var morro å få kjørt igjen. Er imponert over draget i bilen din, den er veier jo noen kg mer enn min Er ikke spesielt morro å kjøre spor nei, hvertfall ikke når man bare kjører på dekk folk har kasta en gang før Godt å høre at du skal ta være på M5'n, jeg hadde ikke brukt en så fin bil på bane en gang jeg Har det blitt noe slark i drivverket i løpet av sesongen eller? Spiritus Sancti: Noe kjent med felga eller? Hilsen Trond
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Spiritus Sancti: Noe kjent med felga eller? Hilsen Trond Hm, nei, de har ikke stått på bilen min siden sommern hvertfall
Scampi Skrevet Oktober 26, 2008 Skrevet Oktober 26, 2008 Dagens bilde fra Daniel "Airbrush" Dritbra Vi stod jo sammen og både prata og tok bilder...flink fyr
Ellingsen B. Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Flotte bilder Mye heftig kjøring igår ja Den hvite E30n..hva av motor sitter i den? S50B30 om jeg ikke tar helt feil. Da var det som jeg tenkte.. Perfekt motor! hehe SCAMPI: Du har ikke en ledig kveld for å knipsa noen bilder av bilen min vel? Tenkte på litt action bilder før vintern kommer!
Gunnar Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Flotte bilder Mye heftig kjøring igår ja Den hvite E30n..hva av motor sitter i den? S50B30 om jeg ikke tar helt feil. Er ikke det 'pIMp' her inne sin bil?
Trond.S Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Flotte bilder Mye heftig kjøring igår ja Den hvite E30n..hva av motor sitter i den? S50B30 om jeg ikke tar helt feil. Er ikke det 'pIMp' her inne sin bil? Nope, dette er min bil. Står mer om den her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=75143 visst det er noe av interesse. Bedre å diskutere den der enn å ta over denne tråden Hilsen Trond
///FredriK.S Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Dagens bilde fra Daniel "Airbrush" H0T^^
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 27, 2008 Skrevet Oktober 27, 2008 Flotte bilder Mye heftig kjøring igår ja Den hvite E30n..hva av motor sitter i den? S50B30 om jeg ikke tar helt feil. Er ikke det 'pIMp' her inne sin bil? Pimp sin er så og si lik, lik motor og alt. Men 2 forskjellige biler.. Sorry OT Blitt ålreit den bilen din også kingb!
Erik_S Skrevet November 12, 2008 Skrevet November 12, 2008 Rå satsing med så vannvittig strøken gromvogn! Takk for turene som kartleser på Septembertreffet, koste meg stort Fikk du vekk dekkmerkene på døra?
KingB Skrevet November 12, 2008 Forfatter Skrevet November 12, 2008 Rå satsing med så vannvittig strøken gromvogn! Takk for turene som kartleser på Septembertreffet, koste meg stort Fikk du vekk dekkmerkene på døra? Halla du! Takk for hyggelige tilbakemeldinger Om jeg fikk vekk dekkmerkene eller ikke spiller ingen rolle lenger, for om en måneds tid er hele vogna i lakkboksen Skal shine opp kjerra for alle penga - klar til 2009 sesongen
KingB Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Bilen ribbet og klar for hel lakkering... OsloAutolakk som tar jobben! .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå