///MPower Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 dette blir bra hvorfor omlakkering? var det mye skader/bulker og rust på denne da? ser jo bra ut på de bildene jeg har sett
KingB Skrevet November 26, 2008 Forfatter Skrevet November 26, 2008 Bilen er utrolig nok helt rustfri! Det finnes ikke rust på den! Ingen steder! Men det var mye riper på bakskjermene og kanalene etter driftingsesongen, og bakfangeren var mildt sagt herpa!! Den ene framskjermen hadde fått hard medfart etter at hjulet dro oppi, da jeg traff curbsen i for høy hastighet. Bestemte meg for å bytte begge skjermene. Og når jeg først var i gang og skulle lakke så mye enkeltdeler, så spanderte jeg rett og slett en liten julegave på meg selv hehe Alt av lister og pakninger blir kjøpt nytt, så bilen er i meget god forfatning!
thagen2 Skrevet November 26, 2008 Skrevet November 26, 2008 du er pirkete. he he. men er kult med en så strøken bil som blir brukt som den gjør!
Gunnar Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 SYKT å hellakkere en allerede pen bil med tanke på hva den brukes til.. håper du har noen gode kontakter..
Steffan C Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Dette bør gi deg inspirasjon Gønner... Beklager for OT'n KingB, må bare mase litt på Gunnar
Ellingsen B. Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 ahh.. ny lakk er deilig! Blir spennede å se resultatet !
KingB Skrevet November 28, 2008 Forfatter Skrevet November 28, 2008 Ny lakk ER deilig! Det kan sikkert Steffan C skrive under på Bilen er ferdiglakkert i dag, men jeg har ikke sett den enda. Skal hente den på Søndag kl 16. Gleder meg ass!
Scampi Skrevet November 28, 2008 Skrevet November 28, 2008 Se her ja...går fremover Gleder meg til å knipse flere bilder av denne
ingard Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Dette blir bare bedre og bedre.. Blir mer overbevist om at neste bil blir en seriøs e34..
Steffan C Skrevet November 29, 2008 Skrevet November 29, 2008 Ny lakk ER deilig! Det kan sikkert Steffan C skrive under på Bilen er ferdiglakkert i dag, men jeg har ikke sett den enda. Skal hente den på Søndag kl 16. Gleder meg ass! Det skriver jeg gjerne under på. Eneste jeg skulle ønske meg nå, er listverk i sort høyglans utvendig . Gleder meg til bilder av ferdig res. KB .
Grasatfahrer Skrevet Desember 1, 2008 Skrevet Desember 1, 2008 totalpris du havnet på for dette da? jeg fikk lakket min bil i sommer , nye lister og pakninger ble også byttet og det var ganske dyrt
KingB Skrevet Desember 1, 2008 Forfatter Skrevet Desember 1, 2008 Bilen er hentet og ser bra ut. Vanskelig å gjøre en totalvurdering før alle delene er satt på plass igjen. Har sånn smått begynt å montere i dag. Har dessverre ikke husket å ta med kameraet - skal se om jeg får tatt noen bilder i morgen... Ang pris på lakk, så vil jeg ikke ut med det. Men jeg kan bekrefte at det IKKE er gratis! Alt av lister og pakninger er kjøpt nytt, og som Grasatfahrer her nevner, så koster dette mye mere enn man skulle tro! Tenker du på å hellakkere bilen din, må du nok fort regne med 5000,- kr i tillegg for nye lister, klips og pakninger!
Grasatfahrer Skrevet Desember 2, 2008 Skrevet Desember 2, 2008 Hei , jeg fikk sandblåst og byttet listene nede på dørene . Mener bare de kostet rundt 2000kr i innkjøp, så tror nok det havnet på i mellom 5 - 7000kr for pakninger, clips og slikt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå