Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bilen er utrolig nok helt rustfri! Det finnes ikke rust på den! Ingen steder! :)

Men det var mye riper på bakskjermene og kanalene etter driftingsesongen, og bakfangeren var mildt sagt herpa!! Den ene framskjermen hadde fått hard medfart etter at hjulet dro oppi, da jeg traff curbsen i for høy hastighet. Bestemte meg for å bytte begge skjermene. Og når jeg først var i gang og skulle lakke så mye enkeltdeler, så spanderte jeg rett og slett en liten julegave på meg selv :) hehe

Alt av lister og pakninger blir kjøpt nytt, så bilen er i meget god forfatning!

Skrevet

Ny lakk ER deilig! Det kan sikkert Steffan C skrive under på :)

Bilen er ferdiglakkert i dag, men jeg har ikke sett den enda. Skal hente den på Søndag kl 16. Gleder meg ass! 8)

Skrevet
Ny lakk ER deilig! Det kan sikkert Steffan C skrive under på :)

Bilen er ferdiglakkert i dag, men jeg har ikke sett den enda. Skal hente den på Søndag kl 16. Gleder meg ass! 8)

Det skriver jeg gjerne under på. Eneste jeg skulle ønske meg nå, er listverk i sort høyglans utvendig 8) .

Gleder meg til bilder av ferdig res. KB :) .

Skrevet

Bilen er hentet og ser bra ut. Vanskelig å gjøre en totalvurdering før alle delene er satt på plass igjen. Har sånn smått begynt å montere i dag. Har dessverre ikke husket å ta med kameraet - skal se om jeg får tatt noen bilder i morgen...

Ang pris på lakk, så vil jeg ikke ut med det. Men jeg kan bekrefte at det IKKE er gratis! :)

Alt av lister og pakninger er kjøpt nytt, og som Grasatfahrer her nevner, så koster dette mye mere enn man skulle tro! Tenker du på å hellakkere bilen din, må du nok fort regne med 5000,- kr i tillegg for nye lister, klips og pakninger!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...