KingB Skrevet Januar 11, 2008 Forfatter Skrevet Januar 11, 2008 Ja, det er mulig... Kikket på en Sparco stol hos Gundersen Motorsport som også så ut til å ha veldig lite sidestøtte, men som likevel hadde overraskende bra støtte når jeg satt i den. Her er et annet bilde av stolene hos RideTech:
JE Motorsport Skrevet Januar 11, 2008 Skrevet Januar 11, 2008 Tror disse kunne passet perfekt i vogna jeg E34 er ikke minste bilen og da vil det se litt merkelig ut med smalere stoler selv om det kanskje vil gi bedre sidestøtte.. Hva er vekten på de?
KingB Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Skrevet Januar 12, 2008 Ja, tror det kan bli bra! Setene veier 12,5kg pr stk. Er ikke så ille det...
KingB Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Skrevet Januar 13, 2008 Da var frontfanger, bakfanger, grill og kanalskjørt endelig tilbake fra lakkering! Har kjøpt inn alle nye klips og fester så montering skal gå som en drøm. Lister til fangerene er også nye. Nye grøftelys er også blitt kjøpt inn.
Richie85 Skrevet Januar 13, 2008 Skrevet Januar 13, 2008 fy flate for en flott E34 M5.. Den skulle stått i garasjen hos meg å blitt knikket på den! Og tatt ut på solskinnsdager.. hehe
KingB Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Skrevet Januar 14, 2008 Da har vi levert M5'en til: Roger som driver Bilsport Bilteknikk AS på Alnabru i Oslo. Han skal ta en helsesjekk på bilen og bytte diverse slitedeler. MOTORFESTER: GIRKASSEFESTER: DIFF OPPHENG: HARDYKOPLING: STÅLOMSPUNNEDE BREMSESLANGER: BENSINFILTER: HJELPESNEKKEFORING: KOMPLETT SETT POWERFLEX FORINGER!! (12 STK)
Werther Skrevet Januar 19, 2008 Skrevet Januar 19, 2008 Interessant prosjekt, selv om touringen er møkktung. Sjekk egenvekta for å se hvor mye du får slanket den da. Min veier jo 1800kg med lite bensin, og to tonn med passasjer og full tank Si fra hvis du selger vinterdekkene dine.
KingB Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 Ja, det blir spennende å se egenvekta tilslutt. Er jo en tung bil i utgangspunktet, med en svært tung motor og girkasse. Noen som vet hvor og hvodan det er enkelt å få veid en bil....?
JAL_535i Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Her i haugesund kjører vi bare på vekta til biltilsynet etter stengetid. Den står alltid på.
Gunnar Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Det gjør de alle plasser jeg har prøvd, både Billingstad, Tønsberg og Stavanger ihvertfall.
KingB Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 Fett!!! Da skal jeg cruise bort til billingstad en kveld. Hvor på billingstad er det...?
KingB Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 Noen bilder fra verkstedet til Roger.....
KingB Skrevet Januar 20, 2008 Forfatter Skrevet Januar 20, 2008 På lørdag ble det for lite å finne på her i Oslo, så KingB og SuperOluf slang seg i den übergromme varebilen og cruisa nedover til Gøteborg... På vei til Gøteborg for å kjøpe bøttestoler til M5'en fra det svenskefirmaet RIDE TECH Etter mye om og men, fant vi tilslutt butikken med den mest innbydende hjemmesiden... og i tillegg den mest bortgjemte og forlatte butikken... Etter en telefonsamtale til RIDE TECH dukket det opp en svært så trivelig kar med sixpence og briller. Han låste opp og slapp oss inn i herligheten Vi fikk stolene våre. Betalte 2999,- svenske kronor for 2 stoler komplett med understell og glideskinner. Er meget godt fornøyd med dette! Etter møtet med RIDE TECH fyllte vi bilen med svensk kjøtt og snus og la bly på gasspedalen for å komme hjem... Slik ser stolene ut:
Gunnar Skrevet Januar 20, 2008 Skrevet Januar 20, 2008 Nå er det lenge siden jeg har vært der, men det ligger inn ved ABB/Nera på Billingstad. Noen steder står displayet innendørs, og noen ute. Husker ikke hvordan det var der.
-Shark- Skrevet Januar 21, 2008 Skrevet Januar 21, 2008 Det var jo billig for et par bøttestoler da. Angående vekt, så er det en på vei inn mot Oslo, fra Ski. Ligger rett før Grøndmo avfalls greie. Om dette er nærmere deg da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå