Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

fungerer jammen bra m5en din! Har du 3,91 utveksling på diffen?

Må få meg coilovers på E30 min! Må jo ha det når man skal sladde!

Jepp, kjører med org 3.91 diff. Er jo forsåvidt en original bil. Funker bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for at jeg fikk sitter på i helga. Morsom bil altså :) Du stakk av temmelig fort da, ble det for mye svarte flagg i området? :)

Halla T!

Alltid hyggelig å treffe deg! Jeg ble jo svartflagga allerede i andre runden min! Skjønte da at det kunne være greit å holde seg litt i skinnet på dette BMWCCN treffet :) Men det ble litt kjedelig i lengden, for jeg måtte hele tiden holde igjen bilen. Den er jo satt opp for sladding, og rævva vil jo ut i hver eneste sving :) hehe. Jeg kjørte vel 20-25 runder og når regnet kom så pakket jeg kjapt sammen og dro hjemover. Kommer du og de andre "white boyz'a" til Gatebil i Juli da? Jeg satser på å være der fra onsdag til søndag. Håper på knallvær og mye kjøring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk det samme :D Du skulle vært der litt senere på dagen, da vært det større muligheter for å få holde på med litt små-skrensing.

Ja, vi har tenkt å ta turen til Gatebil. Noe onsdag til søndag blir det ikke på oss, men en dag blir det nok "white-trashet" holder :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Da kom det ny servosnekke og rattstammeledd fra GS!

lcvvhlhuatlu75wqjgeq.jpg

Den ble kjapt montert, etterfulgt av forstillingskontroll..

md0pw5gtc8288wl170sh.jpg

a5le6kzgobvs2hzr63ji.jpg

zqoye2xzf1f5xvrbpuqm.jpg

r9tfykupjexwhu5l5ruv.jpg

acq0u0exisn3i6oacmur.jpg

Styringen ble mye bedre enn det var, men ikke helt 100%... Det er vel bare å innse at styresnekketeknologien er simpel, og at man aldri vil få den ultimate touchen slik man har på nyere tannstangstyringer..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump steer correction spacers fra AKG Motorsport kom på døra i dag! Dette er CNC fresa aluminiumsdeler som skal kompansere for endret styreoppsett ved senking av bil. Disse er 13mm høye, og selvsagt er denne bilen senket noe mer enn det... Men her tar man det man får :)

Tanken er hvertfall at man forsøker å opprettholde bilens originale opphengsvinkler selv om man senker høyden på bilen.

1sowth0xjnwmd3rtegiu.jpg

ss61ozxvm8kkz7gmfw6k.jpg

ou6gdhpv058du66g08ei.jpg

n06r15aabcp78oqexq6w.jpg

pkho62zjl8t95gqty8tl.jpg

http://www.akgmotorsport.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bump steer correction spacers fra AKG Motorsport kom på døra i dag! Dette er CNC fresa aluminiumsdeler som skal kompansere for endret styreoppsett ved senking av bil. Disse er 13mm høye, og selvsagt er denne bilen senket noe mer enn det... Men her tar man det man får :)

Tanken er hvertfall at man forsøker å opprettholde bilens originale opphengsvinkler selv om man senker høyden på bilen.

Null pes å få laget nye slike i litt kraftigere variant hvis det er behov for det, nå har du noe å måle på også.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den servo snekka, er det en orginal en eller en oppgradering med annen utveksling? uten uttak for nivå regulering?

Den er original ny ja! Helt lik den forrige. Uttaket for nivåregulering ligger ikke i snekka. Er ikke helt sikker, men tror at det ligger i servopumpa..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rå bil! Kult at du bruker en så strøken bil til drifing! :D

Masse deler jeg fikk lyst til og kjøpe til bilen min også, etter og ha lest igjennom hele tråden.. hadde jeg bare hatt pengene.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...