Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

Da var Gatebil julitreffet 2010 vel overstått!! Fikk kjørt masse på både fredag og lørdag. Bilen har fungert feilfritt! Snurra i s-kombinasjonen, og da kom det en hårete apekatt i en E34 sedan med "GATEBIL" i frontruta og "MOLAND" på skiltet bak og kjørte inn i fronten min. Ble skade på skjerm og frontfanger. Kjipt, men godt at det ikke var verre! Har kun kost meg og slappet av på dette treffet, og har derfor ikke brydd meg om å ta bilder eller filme noe. Så hvis det er noen her på forumet som har et bilde eller en filmsnutt å dele med meg - så hadde jeg vært veldig takknemmelig :)

herregud, garnes racing som han kaller seg...

Skulle sett alle jalla reparasjonene han gjorde på den ombygde bilen sin på gatebil.

Først rasa han diffen, og sto og skrudde diff på gocartbanen fredagkveld, med promille.

Så, på lørdag rasa han mellomakselen. Sikkert glemt å feste den på diffen eller noe.

Så fiksa de det med å sveise den sammen av noe rør, eksosrør kanskje ? :P

Ja det var skikkelig ape skruing, og tydelig kjøringa og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt kremt.. Diffen ble byttet til en ny.. Og raser man noe på gatebil så bytter man delen vil man kjøre videre.. og en mellomaksel vil å ryke etterhvert.. Å den ble ikke fikset med noe eksos rør nei..

Om du ikke kan fikse deg nødløsninger bør du heller ikke kjøre på bane..

Og regner med Kingb vet risken med og kjøre på bane.. Nå har ikke jeg sett åssen han snurra og hannes kjøring i forkant men ting skjer på bane.. Er man med på leken bør man tåle steken..

Og nei jeg er ikke en av Garnes gutta. De kjører kanskje noe villt til tider men det gjør alle.. Og det inkluderer deg å Kingb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke for å rakke ned på noen, eller at jeg vet om denne sitvasjon.

Men jeg med flere syns det var altfor mange uhell der i år, og mye pga folk skal vise hva dem kan osv.

Sykt mange som ikke bremser stort når folk snurrer og det er mye røyk.

Den gule Evoen ble nesten vrak pga en som bare ga gass i mellom røyken. Ligger man tett og den foran snurrer, er brekket det beste våpne ved å komme seg vekk, men kommer jo folk bak også, som man må passe på. ¨

Jeg mener speil, brekk og være jævla våken er et must på bil treff og seps på Gatebil.

Håper vi ses rundt en røyksky snart, uten bulker. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud, garnes racing som han kaller seg...

Skulle sett alle jalla reparasjonene han gjorde på den ombygde bilen sin på gatebil.

Først rasa han diffen, og sto og skrudde diff på gocartbanen fredagkveld, med promille.

Så, på lørdag rasa han mellomakselen. Sikkert glemt å feste den på diffen eller noe.

Så fiksa de det med å sveise den sammen av noe rør, eksosrør kanskje ? :P

Ja det var skikkelig ape skruing, og tydelig kjøringa og...

Apekatten:

6cs5tlvx4glqto3etbsn.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kremt kremt.. Diffen ble byttet til en ny.. Og raser man noe på gatebil så bytter man delen vil man kjøre videre.. og en mellomaksel vil å ryke etterhvert.. Å den ble ikke fikset med noe eksos rør nei..

Om du ikke kan fikse deg nødløsninger bør du heller ikke kjøre på bane..

Og regner med Kingb vet risken med og kjøre på bane.. Nå har ikke jeg sett åssen han snurra og hannes kjøring i forkant men ting skjer på bane.. Er man med på leken bør man tåle steken..

Og nei jeg er ikke en av Garnes gutta. De kjører kanskje noe villt til tider men det gjør alle.. Og det inkluderer deg å Kingb

hehehe. Han fikk cred for å skru såpass som han gjorde.

Men når ting havarerer på løpende bånd etter at du har skrudd, burde det kanskje blinke en lampe om å slurve litt mindre når man skrur???

Garnes skrøyt fælt også, han fikk det til å¨høres ut som at bilen hans spant like mye som min, og jeg har 3,8 motor i e30 mens han har 3,6 i e34. Er jævli stor forskjell på hvor lett det er å spinne med e30 vs e34, så man skjønte jo at garnes smørte på litt. Jeg kjørte bort 20 hjul med e30en min på gatebil denne helga jeg, uten å kræsje i noen, og det med mye mer hk ift vekt enn garnes hadde. Så det har litt med hvor aggresiv man er på banen å gjøre.

Folk må bruke hodet litt selvom de er på gatebil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ikke vet jeg.. Men vet at den mellomakselen der har vært sveiset tidligere av eieren før garnes..

Men for og ikke ødlegge tråden.. Kingb vet å kjøre.. Alltid likt og se åssen han ratter den øsa av ei stasjonsvogn.. Aldri prøvd stasjonsvogn så funderer om den er bedre og holde eller værre..?

Men henger meg forresten på Yngve.. Er for mye ulykker på gatebil.. Synes å det er kanskje for mye bil inne på banen på en gang..

Kingb: Gjort noe med diff eller er det orginal sperre? føler 25% på m3 sperra mi blir for lite på knappe 700hk.. Og sliter å med en sinnsyk varmgang i diffen.. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...