ErsinM5touring Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Oransje blinkelys med sorte Hella funker fett det, fikk montert det i forrige uke ser veldig bra ut.
S. Gunstad Skrevet November 24, 2010 Skrevet November 24, 2010 Hadde aldri trodd at jeg noen gang kom til å kjøpe nye orange blinkers!!Som sagt - så gjort. Orange blinkers er et faktum - og blir en del av den nye 2011 looken! Hermegås Gleder meg til å se de på!
Gurken Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 Jeg vet ikke helt jeg king.. offf.. kjente jeg ble litt lei meg nå...
KingB Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 Jeg vet ikke helt jeg king..offf.. kjente jeg ble litt lei meg nå... Hehe Det er nok mange som vil slakte meg for dette. M5 stylingen er lakkert helsort og orange blinkers er montert! Bilen trengte en visuell forandring! ..men denne endring er veldig reversibel. Funker det ikke, er det bare å bytte om og lakke tilbake. Den som intet våger - intet vinner! Tror den blir bøs med Rondellene og 25mm spacere
Kristian Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 blir nok bøst ja! men jeg er jo igrun fan av sølv nederst på m5.... så det blir spennende å se.
VegarVS Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 synes det faktisk var tøft med oransje blinkers!
Mikael-B Skrevet November 25, 2010 Skrevet November 25, 2010 For å oppveie for dette, regner jeg med at den blir laaav til sommeren igjen ?
KingB Skrevet November 25, 2010 Forfatter Skrevet November 25, 2010 For å oppveie for dette, regner jeg med at den blir laaav til sommeren igjen ? SEFF!!
Heib Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Jeg vet ikke helt jeg king..offf.. kjente jeg ble litt lei meg nå... Hehe Det er nok mange som vil slakte meg for dette. M5 stylingen er lakkert helsort og orange blinkers er montert! Bilen trengte en visuell forandring! ..men denne endring er veldig reversibel. Funker det ikke, er det bare å bytte om og lakke tilbake. Den som intet våger - intet vinner! Tror den blir bøs med Rondellene og 25mm spacere Är skoj att du går mot strömmen! Blev kalas detta ju
eeikenes Skrevet November 26, 2010 Skrevet November 26, 2010 Dette blir bra digger bilen og kjøringen din KingB!
KingB Skrevet November 26, 2010 Forfatter Skrevet November 26, 2010 Dette blir bra digger bilen og kjøringen din KingB! Thanx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå