Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

Utrolig rått med målere!

Hvor fikk du tak i loopen til nivå-reg? trenger en slik selv.

Brukte samme bremseslange som opprinnelig går til bærearmen bak. Den med "innovertiss" i begge ender :)

Koster veil 290 kr (FEBI) hos GS-Bildeler:

k8o67v33zj2o4kdyf3ua.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

hvor godt ser du målerne fra kjørestillingen? må du liksom bøye deg i vinkel for å se utslaga?:) lurte på samma opsettet, men synd å kvitte seg med m5 plata rundt:)

også du får ut askebegeret? er litt viktig for meg, ikke fordi jeg røyker, men siden lightern er startknappen min!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor godt ser du målerne fra kjørestillingen? må du liksom bøye deg i vinkel for å se utslaga?:) lurte på samma opsettet, men synd å kvitte seg med m5 plata rundt:)

også du får ut askebegeret? er litt viktig for meg, ikke fordi jeg røyker, men siden lightern er startknappen min!

Målerene er litt kjipe å se fra kjørestillingen. Også derfor jeg valgte det sterke hvite lyset fremfor det duse orange.

Som sagt - litt kjipe men likevel ikke noe problem. Man må bare fokusere litt før man ser hva målerene angir.

Askebegeret fungerer som normalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bare bedre og bedre den bilen her! : D Forresten, har AutoGrip noen nettside? Skulle hatt nye bolter/skruer til felga mine : p

Takk :)

Nettsiden til AutoGrip er helt udugelig!

Send meg en PM - på konkret hva du er ute etter, så skal jeg sjekke pris for deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt småplukk i dag også... Holder nå på med forstillingen på bilen.

Går over foringer og stag. Smører opp det som er blitt tørt og bytter det som har fått gjennomgå for mye.

Her er noen bilder:

:) :) :)

oba6u5vsj8y7pltj6o5w.jpg

yh91qlai4megnkovkwgi.jpg

Bremsekalippere lakkert med OMP varmebestandig lakk, etterfulgt av varmebestandig klarlakk:

fonhugsdy5p0hdwbjvrh.jpg

Nye stålomspunnede bremseslanger fra Turner Motorsport:

za1pw2nyql7p0fvmhyvi.jpg

27mm stabstag fra RacingDynamics lakkert i sølv, for å matche kommende 20mm bakre stag fra Whiteline:

83w6gxa2ffz36i3x2nx2.jpg

tp2o7mvq82p1fviq8qju.jpg

Framtravers:

m1vic7bznnkwv5t19ffh.jpg

Black Diamond skivene med nylakkerte nav:

zk3u5mckejqen79kzmmo.jpg

8)8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo ikke bruke denne på bane lengre nå, BMW-museum neste!!

Har tenkt tanken ja. Men bilen blir nok å se på bane likevel :)

denne bilen blir jo helt ny jo :)

merket du noe forskjell på det stab stag settet til racing dynamics?

vurdere det på min ser du.

Vanskelig å si. Org stabstag pakka til bilen er ganske grom (25mm+20mm) Racing Dynamics pakka er 27mm+19mm, og har justerbare innfestingspunkter. Staget foran (27mm) med sine tre forskjellige innfestingspunkter er merkbart stivere. Mens staget bak var jeg litt skuffet over. Har nå bestillt et 20mm med justerbare innfestinger fra velkjente Whiteline. Avventer dette i posten iløpet av et par ukers tid. Har hatt et Whiteline stag tidligere på en Audi jeg hadde, og det er skikkelige saker!

uilzkj3bh92tj5fpkbyd.jpg

MEN - Det kommer selvsagt helt an på hva du skal bruke bilen din til!

Til mitt bruk var ikke RD settet stivt nok. Til gatebruk er det nok helt suverent!

Et alternativ som ikke skal undervurderes er de originale M5 Nurburgring stagene (25mm+20mm)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...