Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

Da har jeg byttet vanneventilen! (del nr 15 på tegningen.)

..men jeg oppdaget når jeg byttet den - at sirkulasjonspumpe (del nr 1) ikke var tilkoplet...

Er det noen som vet om denne er nødvendig eller ikke?

Hvilken funksjon har den?

Denne har da aldri vært tilkoplet i mitt eie. Jeg ser også av tegningen at bilen faktisk er satt opp med 2 alternativer.

En med sikulasjonspumpe der vannet går via slange "2" til sirkulasjonspumpa og videre derfra ut til slange "3".

Det andre alternativet viser at vannet går direkte ut fra vannventilen via slange "16" (slik mitt oppsett er nå...)

kpr7dczhzzi7oa332nge.gif

Kom med innspill! Skal jeg kople inn sirkulasjonspumpa eller ikke???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ved flere anledninger kjørt bypass forbi den sirkulasjonspumpa pga at den har røket/sprukket lekk, og har faktisk aldri merket forskjell. MEN... Hvis den virker, gi den gjerne en sjangs? Den står der jo egentlig av en grunn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motorbanen på Rudskogen blir ferdig til 1.juli

wt0xa8jtr55qh9rl0z4k.jpg

Prosjektlederen til Rakkestad Motorpark, Jon Ådalen lover at Rudskogen motorbane skal stå ferdig til 1. juli.

Motorbanen er i siste fase av ferdigstillingen av det som skal bli et av Europas råeste motorsportanlegg.

Entreprenørene er i innspurten og står på maksimalt og kontrollert.

- Det siste laget med asfalt legges mandag og tirsdag til uken.

- Depotet asfalteres onsdag

- Planering av og såiing av gress pågår for fullt.

Av hensyn til den store aktiviteten med tunge anleggsmaskiner, lastebiler, dumpere og asfaltmaskiner i intensivt og krevende arbeid med ferdigstillingen vil Rudskogen Motorbane være stengt for besøkende frem til overtakelsen. Det er kun de som har arbeid å utføre på banen som har tillatelse å ferdes på banen.

Dette er viktig for sikkerheten og for at entreprenørene Sarpsborg Park og Anlegg og Veidekke Asfalt kan jobbe seg ferdig uten unødige forstyrrelser.

- Jeg gleder meg til å åpne banen for publikum, sier prosjektlederen som har fulgt arbeidet fra starten. Han legger til at dette kommer til å bli Skandinavias flotteste motorbane.

- Vi jobber på spreng for å få anlegget ferdig til 1. juli, men det klarer vi, forteller Ådalen.

Stemmer dette - Da blir det Trackday på Rudskogen fredag 1.juli på meg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Da var gatebil juli over for i år! Et treff som utviklet seg til å bli meget bra! :)

Vi ankom onsdag ettermiddag. Strengt tatt var vi helt alene i depot:

d3jby026qyv0xm7rts7f.jpg

cf55ymciovjiqcb1hy9r.jpg

bj4zljlzj5zot4dn019q.jpg

Etterhvert strømmet folk på, og treffet utviklet seg til å bli ett av historiens største Gatebiltreff!!

7suj55c61l9yxtn1sm5m.jpg

Kjøringen på Fredag fungerte ikke for meg i det hele tatt! Bilen snurra i alle svinger og jeg følte meg svært utrygg på den nye banen!

Lørdag tok alt seg opp, og utover dagen fikk jeg god flyt! Søndag var helt kanon!

Bilen fungerte som vanlig helt feilfritt! Du verden for en slitesterk maskin!

Her er noen bilder:

cow4xinosvk7pv3avgz7.jpg

halfyfww4bvkp9ailtvu.jpg

16vupu343getkcktg6g0.jpg

m2akqdcpqj5jbopvcvwm.jpg

Er det noen som har bilder av M5'en? Legg dem ut!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...