Gå til innhold

KingB's E34 M5 DriftWaggon 2012 Edition


KingB
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som har dårlige erfaringer med K-Sport bremsene...??

Du har skikkelig bil, så kjøp noe skikkelig også! Jeg har ikke hatt K-Sport bremser, men jeg har hatt K-Sport "coilovers" og kjøpt div andre kina ting som har blitt sendt rett tilbake igjen. Jeg kommer aldrig mer til å kjøpe noe som helst sånn billig k-sport, d2, xyz osv.

Mange sier at de er veldig happy med det, men å sammenligne de med de som er en av verdens beste bremse produsent er å ta litt i synst jeg.

Word.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker når folk uten erfaring roper høyest!

Gs m3 har k-sport, fungerer fjell!

Molly Petit har d2, fungerer fjell med Pagid bremseklosser.

Jeg vet om mange biler som kjøres hardt som har k-sport, og alle er fornøyde!

Jeg har selv kjørt flere biler med k-sport bremser og de fungerer meget bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk ikke sett deg kjøre i dag! å vi fikk ikke draga, slik Ragnar fåreslo! spent på åssen dette v8 greiene går i forhold til en M rekke 6`r.

Tok bare noen runder idag, men slet noe jævelig med understyring.. ble rett å slett så irritert at jeg bare dro raka vegen heim ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker når folk uten erfaring roper høyest!

Gs m3 har k-sport, fungerer fjell!

Molly Petit har d2, fungerer fjell med Pagid bremseklosser.

Jeg vet om mange biler som kjøres hardt som har k-sport, og alle er fornøyde!

Jeg har selv kjørt flere biler med k-sport bremser og de fungerer meget bra.

Sikkert helt topp til banekjøring, men på norske veier synes jeg ikke kvaliteten er så bra i forhold til bilstein bl.a.

Kan ikke uttale meg noe om bremsene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var tidenes Septembertreff på Rudskogen overstått!!

Kjørte varebil med M5 på henger bort på torsdag kveld.

6q5b6ap9g6rtz5hd0lmm.jpg

MYE folk hadde allerede kommet, noe som ikke er så vanlig på septembertreffet. På denne tiden er det ofte mange som allerede har kjørt istykker bilene sine, samt at været har begynt å bli kaldt og surt. Nye depot var så fullt av folk og biler at det var nesten litt stress å finne ledig plass til "vogntoget" mitt. Fredag morgen strålte solen fra skyfri himmel! Solbriller var et must!! Denne dagen var duket for vanvittig mye kjøretid!! Jeg fikk kjørt masse!! Horna i panna tok overhånd, og jeg glemte å gi meg mens leken var god.. DEKKET SMALT!!

75tcguao9770kh7bbh4l.jpg

bz6y3csf7kxcfcqmfvai.jpg

Bestemte meg for 2 år siden at jeg ikke skulle sprenge flere dekk. Fant jo fort ut at siden jeg ville holde bilen så strøken, så ble det dyrt å lakke opp bakskjermen etter hvert eneste treff. Har klart å holde meg uten dekkspreng lenge, men på fredag skjedde det. Bakfanger sprakk, fangerfeste knakk, åndeslanger til bensin ble revet av, innerskjermen var borte, og bakskjermen fikk pisk :( Ny innerskjerm - customlaget av papp, gaffa og strips gjorde susen :)

slkoh6yo5jm7ya7mquvb.jpg

maerc6ni5ft1k516g2bl.jpg

x459k7wsnpabsy004zj8.jpg

Lørdag viste seg også å bli en kanonbra dag! Masse kjøretid og bilen funka som et skudd!! Føler jo som vanlig at jeg mangler 200hk da... ...men tatt i betraktning at dette er en 20 år gammel utrimmet bil, så syns jeg ikke at den er så ille...

Lørdag kveld var det duket for partycamp! Problemer med strøm førte til store forsinkelser i programmet! Konsert med Luxus Leverpostei og F.E.S.T. var harry nok som forventet! OMAG jentene skuffa til de grader!! Makan til usikre og kleine nek har jeg ikke sett på Gatebil noensinne på de 12 årene jeg har deltatt! Shit ass...

skgs8ubzqvcl3uh3z1o7.jpg

0yd5ngu1pmuxdvxinfvf.jpg

uvc3ybnzy4kkpcexd162.jpg

Tok turen tilbake til Oslo natt til Søndag. Regn og lite kjøretid på programmet for søndagen fristet lite..

r8hu6uzqap7mkumgiqaf.jpg

Er det noen som fikk tatt et bilde eller film av kjøringen min?? Legg det gjerne ut!!! 8)8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grom kjøring på gatebil idag!

Takk! :)

...tok bare noen runder idag, men slet noe jævelig med understyring.. ble rett å slett så irritert at jeg bare dro raka vegen heim ;)

Må ha stivere understell og bedre dekk! Så du kjørte på slitte 215/40-18 dekk. Ikke bra! Prøv deg på noen nye framdekk av kjent merke i 235/40-18 på de samme felgene, så får du nok en mye bedre opplevelse av det ;)

Sikkert helt topp til banekjøring, men på norske veier synes jeg ikke kvaliteten er så bra i forhold til bilstein bl.a.

K-Sport funker utmerket til gatebruk!! Må bare ha oppsettet på det mykeste :)

Vi tok samme avgjørelsen på lørdagen. Pakket og dro hjem, ting flyter der nede nå! Penzoil olja funket over all forventning Bjørnar! :D Fornøyd med atter en problemfri helg på Gatebil, lenge leve S38!

Det var bra! :) S38'en er skuddsikker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tok bare noen runder idag, men slet noe jævelig med understyring.. ble rett å slett så irritert at jeg bare dro raka vegen heim ;)

Må ha stivere understell og bedre dekk! Så du kjørte på slitte 215/40-18 dekk. Ikke bra! Prøv deg på noen nye framdekk av kjent merke i 235/40-18 på de samme felgene, så får du nok en mye bedre opplevelse av det ;)

Ja, har nok mye å si.. men skulle egentlig ikke kjøre. bestemte meg i siste liten, så bare kasta 2 dekk baki bilen å dro..

Har jo 2 slicks liggende, 235/35-17.. så får hive di på noen felger, å kjøre sterkere neste gang ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...tok bare noen runder idag, men slet noe jævelig med understyring.. ble rett å slett så irritert at jeg bare dro raka vegen heim ;)

Må ha stivere understell og bedre dekk! Så du kjørte på slitte 215/40-18 dekk. Ikke bra! Prøv deg på noen nye framdekk av kjent merke i 235/40-18 på de samme felgene, så får du nok en mye bedre opplevelse av det ;)

hvor breie dekk bruker du bak egentlig? jeg bruker 235/40-18 forran og bak på mine rondell felger på min 535 turbo, det funker også utmerket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...