KingB Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 Dukket plutselig opp 2 nye bilder fra Gatebil September
SSM Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 hehe, og jeg glemte å skrive at - de stolene er dødsfete å sitte i !!! Gikk "litt" tilbake i tråden din her. Hvor høy er du og hva veier du, tenker da på plassen i setene. Har du prøvd å kjøre langt med de? Har egentlig bestemt meg for Pole Position til min, men er litt usikker.
KingB Skrevet November 12, 2011 Forfatter Skrevet November 12, 2011 hehe, og jeg glemte å skrive at - de stolene er dødsfete å sitte i !!! Gikk "litt" tilbake i tråden din her. Hvor høy er du og hva veier du, tenker da på plassen i setene. Har du prøvd å kjøre langt med de? Har egentlig bestemt meg for Pole Position til min, men er litt usikker. Jeg er 178 høy og veier ca 83 kg. Med andre ord - liten og feit Recaro Pole Position kommer i 2 utgaver. Jeg prøvde begge stolene hos HellaNor før handel. FIA godkjent og ABE godkjent. Den FIA godkjente er mye trangere i "rævva". Jeg satt ikke noe godt i den! Den ABE godkjente er litt romsligere og har også utsparringer for 3-punkts belte. Jeg er kjempefornøyd med mine stoler (ABE), og det er uten tvil den beste oppgraderingen ved hele bilen! Lengste turen jeg har hatt i stolene er tur-retur Oslo Skien på en dag. Det er ca 4 timers kjøring totalt. Husker ikke hvordan jeg opplevde det.. Helt greit tror jeg..
rakett Skrevet November 12, 2011 Skrevet November 12, 2011 *liker* Amazing mye dekksrøyk fra denne bilen! Med tanke på all vekta du har over bakhjulene, og traction. Diverse oppgraderinger ? Bare det ikke går utover pålitelighet for mye da!
SSM Skrevet November 13, 2011 Skrevet November 13, 2011 hehe, og jeg glemte å skrive at - de stolene er dødsfete å sitte i !!! Gikk "litt" tilbake i tråden din her. Hvor høy er du og hva veier du, tenker da på plassen i setene. Har du prøvd å kjøre langt med de? Har egentlig bestemt meg for Pole Position til min, men er litt usikker. Jeg er 178 høy og veier ca 83 kg. Med andre ord - liten og feit Recaro Pole Position kommer i 2 utgaver. Jeg prøvde begge stolene hos HellaNor før handel. FIA godkjent og ABE godkjent. Den FIA godkjente er mye trangere i "rævva". Jeg satt ikke noe godt i den! Den ABE godkjente er litt romsligere og har også utsparringer for 3-punkts belte. Jeg er kjempefornøyd med mine stoler (ABE), og det er uten tvil den beste oppgraderingen ved hele bilen! Lengste turen jeg har hatt i stolene er tur-retur Oslo Skien på en dag. Det er ca 4 timers kjøring totalt. Husker ikke hvordan jeg opplevde det.. Helt greit tror jeg.. Ok, da må nok jeg ha ABE. Var det noe prisforskjell på de?
KingB Skrevet November 13, 2011 Forfatter Skrevet November 13, 2011 Ok, da må nok jeg ha ABE. Var det noe prisforskjell på de? Tror ikke det.
Random Hero Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 Er jeg ikke gira fra før på å kjøpe E34 M5 Touring så blir jeg iallefall det av å se bildene av din bil. Sinnsykt rå!!
KingB Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 Er jeg ikke gira fra før på å kjøpe E34 M5 Touring så blir jeg iallefall det av å se bildene av din bil. Sinnsykt rå!! Thank u sir! Løp og kjøp
///Mr.X Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 ..Jeg er 178 høy og veier ca 83 kg. hm, hva med favoritt mat å film sjanger? ..deg og meg, lunch kanskje? Kom ut med litt mere snacks på bilen da, Some Teasers?
KingB Skrevet November 14, 2011 Forfatter Skrevet November 14, 2011 ..Jeg er 178 høy og veier ca 83 kg. hm, hva med favoritt mat å film sjanger? ..deg og meg, lunch kanskje? Kom ut med litt mere snacks på bilen da, Some Teasers? Sweeet! Pizza og film hos meg til helgen dersom du customlager et bakre fjærtårnstag til touringen
ealoken Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 ..Jeg er 178 høy og veier ca 83 kg. hm, hva med favoritt mat å film sjanger? ..deg og meg, lunch kanskje? Kom ut med litt mere snacks på bilen da, Some Teasers? Sweeet! Pizza og film hos meg til helgen dersom du customlager et bakre fjærtårnstag til touringen Mr.X. bedre tilbud på mat får du ikke i oslo!
///Mr.X Skrevet November 14, 2011 Skrevet November 14, 2011 haha! elsker pizza å film Ja Erik, for dem festene jeg har vært i oslo så husker jeg bare kebabben, den var... var jo.. Utrolig lite katter i Oslo?!? sant? Alu. du er ute etter da? kan fikse det for deg jeg, pm meg om det du.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå