KingB Skrevet Juni 13, 2012 Forfatter Skrevet Juni 13, 2012 Jaja... Resultatet av at Biltilsynets folk ble sluppet inn på Gatebil Våler. M5 må inn til full teknisk kontroll. Flere som har fått brev...?
r_tranoe Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 er vell ikke lenge før mann må plukke av skilta mens man er på treff.. får å slippe å få slike brev.
hanskr Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Bilden din e jo i så god stand att de skal vell ikkje værer noko problem vell ?
Jørgen-A Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 De betyr vel ikke att den er godkjent desverre. Så di for og spana inne på området ja.
_anders Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Står de og sutrer over av de blir mislikt av bilmiljøet, og så oppfører de seg slik så fort de får sjansen! Jævla idioter
SpiderPig Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Dette er Norge i ett nøtteskall.. Trodde dem måtte stoppe deg for å sende deg på kontroll jeg? dette blir jo for dumt :S
hylle Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Snåle folk de gutta fra biltilsynet, Ble stoppa i kontroll idag her i Oslo, Da begynte de å pirke på de sorte de lyktene mine fordi de mente at det var satt på sotefilm, Brukte ti minutter på å forklare dem at det var glasset som var farget, Og når det var greit skulle dem se papirer på det, Og det smalt jeg rett opp i trynet på dem, Å så fikk jeg dra..
smez Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Jaja... Resultatet av at Biltilsynets folk ble sluppet inn på Gatebil Våler. M5 må inn til full teknisk kontroll. Flere som har fått brev...?[ Bilde ] Jeg og en kompis fikk samme beskjeden for noen år siden på et rånern treff jeg kjørte på. Kompisen min hadde sett karer fra biltylsynet gå rundt å skrive opp regnr. Så ikke no nytt det der
liffi Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Det brev greiene der blir for dumt! hadde ikke funnet meg i slikt tull! ringt rett ned å spørt hva dem driver med. makan til oppførsel.
M3 Yngve Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Last ned en haug med tuv papirer på alt mulig rart. Så har de mye å gå i mellom, og si du fikk det med coilosser, stabstag, eksos osv. Å vær smørr blid når du er der. For de liker nå du er gretten og de har ødelagt dagen din. Motsatt oppførsel er det beste
FuNkY Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Kontakt joachim_m5 her på forumet.Han har erfaring med dette fra tidligere
SpiderPig Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Last ned en haug med tuv papirer på alt mulig rart. Så har de mye å gå i mellom, og si du fikk det med coilosser, stabstag, eksos osv. Å vær smørr blid når du er der. For de liker nå du er gretten og de har ødelagt dagen din. Motsatt oppførsel er det beste hahahaha, dette skal jeg gjøre neste gang
hylle Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 Å vær smørr blid når du er der. For de liker nå du er gretten og de har ødelagt dagen din. Motsatt oppførsel er det beste Funker alltid! Kom inn dit med en gammal t3 transporter jeg hadde satt to svære van stoler midt på gulvet, bolta gjennom gulvet og montert belter. Med en gang stod dem å hånlo av meg, og det var ikke måte på hvor morsomt det var, Jeg lo sammen med dem og ba dem lese godt gjennom papirene sine, jeg hadde jo trossalt bestilt time, så her var det bare å bruke tida godt, var jo en liten time til stengetid.. Så jeg fulgte jeg opp punkt etter punkt hva reglene var den gangen. 3 dager senere kunne jeg hente de hvite skilta mine... Og ja, dem fikk fingern i døra for å si det slik..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå