Astri Skrevet Januar 1, 2008 Share Skrevet Januar 1, 2008 Då trenge eg fortsatt girkasse eller konverter fordi den eg har pisser olje ennå!! Det må være ein zf4hp22 kasse som passer til ein 89 mod 520.... Den som har eller kjenner noen som har kan ringe meg på 93875864! Trenger FORT! Det kan ikke være en kasse fra E30. Kassen fra E30 var lik i kasse huset men det er det hele, anerledes konverter, mindre bunnpanne, annen kobling på retur røret til olja, andre armer på gear shifteren, 4 bolts innfestning til mellomakslingen (E34 har bare 3). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 4, 2008 Share Skrevet Januar 4, 2008 kan denne være til hjelp tror du? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6 ... rkasse+e34 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 4, 2008 Takk for det, men det var ein heftige pris... Har fått tak i nå til 1500 kr... Så denne tråden kan stenges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Januar 5, 2008 Share Skrevet Januar 5, 2008 Takk for det, men det var ein heftige pris... Har fått tak i nå til 1500 kr... Så denne tråden kan stenges. da var du svin heldig men da løste d seg for deg da iværtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 5, 2008 Det lå faktisk et par rundt om til 1500 kr. fant denne på bmwcc sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 http://www.autopower.se/powerborsen/ann ... ?id=241613 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Astri Skrevet Januar 6, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2008 Takk for forslag, men trenger ikke mer. Nå står denne i og e klar te å fyll e olje på. Krysser alt av fingre og tær for at det endelig skal gå min vei nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morbus Skrevet Januar 6, 2008 Share Skrevet Januar 6, 2008 Takk for forslag, men trenger ikke mer. Nå står denne i og e klar te å fyll e olje på. Krysser alt av fingre og tær for at det endelig skal gå min vei nå. Ok! Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå